2013年1月16日 星期三

Shiseido foundation brush

一直用緊Giorgio Armani濕粉掃,但係對呢個品牌極度失望,我支Giorgio Armani濕粉掃大概用左四年幾甩毛情況非常之嚴重,我之前用開MAC 個D 化妝掃重來都無呢個情況,所以我決定買過另外一個品牌,唸左好耐決定買Shiseido foundation brush,呢支掃其實已經係上年出,但係香港版比起日本版貴幾十蚊,但係日本版起靚靚買只係$170,雖然日本版同香港版個柄係有少少唔同,但對我嚟講無乜所謂,因為都係咁用,只要係掃頭係一樣就無問題!

試用左呢支掃幾日,效果非常之滿意,支掃本身的設計係斜,好貼面,掃全部都係纖維沒有動物毛,放上面會覺得比較實左少少,而彈性係非常之好,反而咁係會比較適合我,因為個掃係全纖維所以係唔會吸收晒D粉底而造成浪費,用呢支掃上濕粉好貼面,我覺得呢支掃比起Giorgio Armani濕粉掃用嚟上濕粉更加更加貼面,而且Shiseido foundation brush價錢上都係比較平宜,抵用!

 

沒有留言:

張貼留言