2013年1月14日 星期一

急救極度缺水皮膚+爆拆

終於都明白點解d人成日都話"呢個世界係無醜的女人,只有懶的女人"。今日我終於深深咁體會到...希望仲未係最遲啦!

只係懶左一日無敷一晚mask,我塊面就變成咁......

眼肚下面爆拆......爆拆的後果咪係損左囉,依加個個位"鞋十十"唔知想點,仲要深色左一撻,由眉下面開始全部乾到勁、勁甩皮,唉!

之前日日敷mask 個額頭又潤得濟生左好多暗瘡出嚟,但係額頭的缺水紋又繼續存在,其實都唔知個額頭仲係缺水定係潤得濟....

如果額頭潤得濟,水份mask 咪可以只敷起塊面,而唔敷額頭,但我現在已經唔知自己依加係咩狀況

今朝早化妝前為了要個妝貼D,所以化妝時用左Elemis~Cellular Recovery Skin Bliss Capsules打底,如果無佢我甩出嚟的死皮實嚇親人

我甩皮甩到咁,用左佢打抵再搽埋佢個Pro-Collagen Collagen Marine Cream 今日全日個妝都好貼,到臨放工前鼻翅先至再次甩皮,都算係咁啦捱到成十個鐘

返到屋企甩皮情況係最嚴重,落埋妝仲嚇親自己添,本來我係影左成個樣的相,不過望住張相,我唔相信相入面個個係我囉

所以我都係放半邊爆拆面出嚟做個比較算啦!

唸左好耐入咩嚟急救下我塊咁GE缺水皮好呢

最後係用左上次用完成塊面都賬卜卜的Barrier Repair 面膜精華液打底,上次係用離子機做導入,今次唔洗用離子機,因為一搽上塊面都已經差唔多比皮膚吸收晒,之後再敷埋佢個三重補濕彈力面膜,個盒話敷5-10分鐘,我就敷足30分鐘

敷完之後面部的甩皮情況即時解決,但係爆拆個位唔知幾時至可以好返呢好在戴左眼鏡岩岩遮住左,如果唔係深色左一撻,分分鐘比人地以為我比人打完添呀

做完呢個保濕mask,臉上餘下的精華液,都唔駛一陣又比皮膚吸收晒,見乾到咁都無野好講....上次同樣用Barrier Repair呢兩樣野,個精華碌完仲有好多剩起塊面度,今次一邊搽,即搽即吸,我從來都未試過咁囉!最後,我再on top 搽埋個娥羅納英膏,爆拆位厚敷....又係咁一陣間又吸晒

沒有留言:

張貼留言