2013年1月19日 星期六

4th blood donation

已經一年都無捐血,之前紅十子會呼籲血庫血存量到已到達警戒線,本來我上星期已經想去捐血,但係入到去個捐血站,實在係太多熱心人仕峰臃而至,仲要等三個鐘己上先至可以捐血,我咁懶點會等吖,所以我走左。

今日再去,見到捐血站入面唔係太多人,點知職員都話要等個幾鐘,我由填表開始到完成捐血足足用左兩個鐘。

今日幫我輸血的紅十字會職員係一位男職員,佢問我要唔要打麻醉針,我問佢係咪唔打好D,佢話唔打咪環保D囉,因為隔左一年無捐血,我都唔記得打麻碎針好定唔打好,印像中係打麻碎針係要捱多一針,所以我選擇了唔打麻碎針。

完來血十字會已經轉用左一部儀器去染血紅素,而血經素介乎11.5-16.5就適合捐血,姑娘話用儀器係可以對捐者血的保障更大,因為染出嚟的數據會比較準確。

今次捐去好順利,由5:49pm開始,5:56pm 已經完成輸出350ml 血液,捐血期間部機完全無BI BI 響。

每次捐完紅都好感思,感謝主賜我健康的身體,整個捐血過程都沒有身體不適,捐了血又可以幫到有須要的人,何樂而不為呢!

沒有留言:

張貼留言