2011年6月29日 星期三

farewell lunch@Grappa's Cellar

今日去左公司樓下食farewell lunch,唔講真係唔知原來起樓下有一間咁寬敞的意大利餐廳。環境都幾好,原來要一早book位如果唔係都唔駛旨意可以入到去食lunch。

嘩!佢個pizza 真係好好味,第一次到咁好味的pizza,佢有必於一般pizza hut 個d 得個厚字的批底。

見到emily au 可以離開返返去澳洲昆士蘭享受人生真係開心,原來有錢真係好重要,最起碼唔須要為生活要憂慮。錢係咪重要到咁呢?其實我自己都已經分唔開錢的重要,錢無可能可以買到所有的野,最起碼快樂係用錢換唔到...
Pizza Parma~好好好味
Tiramisu-咖啡味好淡但酒味好濃,這 Tiramisu 特別帶有一股杏仁味,與平時食開的Tiramisu 的味道好唔同。
Homemade Apple Tart with Vanilla Ice-cream

沒有留言:

張貼留言