2011年6月7日 星期二

西藏之旅~出發前準備

明天就出發西藏,心情非常之緊張及興奮,出發前已經開始張羅所有用品,幾經辛苦終於都執搭好我個喼,為免有任何的遺漏,所以我再list out 返有d 咩須要帶去西藏,寫下寫下完來我都帶漏左幾多野。等我再執下個喼先!
:內衣褲
訓覺衫褲
厚薄衣服(冬、夏天衣服) 頸巾、冷帽
快乾褲/舒服既褲
拖鞋
風褸/fleece外套/羽絨
舒服既鞋

藥物:腸胃藥/傷風感冒藥/驅蚊膏/萬用藥膏/diamox(有助舒緩高反既藥etc)/喉糖

雜物:
電筒//
/雨傘
證件//相機/mp3/消遣用品/叉電器/雙頭扁腳叉蘇
細背囊或方便出街時用既袋/放證件及貴重物品的細袋暖包

日用品:
隱影眼鏡/太陽眼鏡/眼鏡
防晒用品/潤膚露/面霜/眼霜/防晒潤唇膏
牙刷/牙膏/洗頭水/沐浴露
紙巾/濕紙巾/洗手液保暖壼/杯
零食:
糖、朱古力、餅乾、31咖啡粉、香口膠等
後記:
去到西藏由於天氣實在係太乾燥,我又希望影相可以靚D 所以帶左隱影眼鏡,所以對眼非常之乾,仲乾到有D痛,再有機會去這類地方真係要記得帶眼藥水。
去旅行之前我一直都唔知中國係用咩形狀的插蘇,所以都有少少擔心去到部相機無得叉電,於是我老豆幫我買晒兩種不同形狀的插蘇,佢話反正都係$5一個,買晒兩款會安全D喎。去完西藏先至完來言兩種插蘇之西藏都可以使用。

沒有留言:

張貼留言