2011年6月17日 星期五

西藏手信

初時仲以為西藏這個落後的地方應該係無乜購物點,仲唸住只係可以比個萬幾蚊團費就已經可以,誰不知我個如意算盤打唔響,今次個團共去了三個購物景點,而這三個景點都係國營的商場,所以購物都有保障。

出發前老豆話如果去到西藏有D 乜係開左光叫我記得買返嚟比佢地,既然有要求咁我都要照單全做,開左光GE 會係D 乜就係天珠,我總共買了3粒老天珠,仲有證書家,唉本來唸住乜都唔買家啦,點知呢D 天珠又用左我幾千蚊,當然啦如果起香港買天珠真係超貴,仲要無我今次買到個D 咁靚,算啦當賺返個團費囉!
最後個個景點係去買藏藥,見藏藥又係好出名,加上有一D 成藥話食完一個療程後可以更治高血壓,大家都知當患上高血壓後,降血壓藥係會跟住一生一世,既然有一個藥物可以永久根治,個少少錢我都唔想慳啦,就係咁我又買左D藏藥,仲買左兩種藏藥材回家,真係估唔到個少少藥材,每包都幾貴吓,於這個景點我又買左幾千。加加埋埋我起西藏淨買都差唔多用一萬...破產啦
唸唸下我買左咁多野應該都賺得返個團費啦...賺唔晒成個團費我估一半都賺到啩
天珠:上排個三粒天珠已經開光,亦都係最貴個三粒。店員話要一個星期後先至可以打開,仲要用陰陽水浸下粒珠先至可以戴。(因為我買完就影這張相,所以影唔到粒珠個樣,返到屋企即刻派晒比屋企人,所以都費是再問佢地拎返嚟再影相!)
於八廓街買到的小飾物及轉經筒
西藏的特產牦牛肉乾,走個時起機場見到有得買,仲平過這間國營超市。
買給自己的手信就有兩條披肩及一個假的轉經筒,這個轉經筒係比較貴的一個RMB15,起無意中比我發現完來個轉經筒頭頂有一張藏文的經書,雖然係假的但係都幾有特色!
這兩條披肩係我堅持要買比自己的,雖然又唔係好靚,但係點都想買返小小野比自己作為一個紀念品。

沒有留言:

張貼留言