2011年6月26日 星期日

托泥

自從去完旅行後返到屋企見到有幾多盤紫羅蘭枯萎後心情一直好低落,或多或少都係自己之過,一路都以為細佬會好好地照顧的的盤栽,其實好大機會係我去旅行期間香港太熱所以熱死晒佢地啦!
今日終於都比我搵到個籍口去發叔度,就係去買泥啦,因為我d 泥只係用剩好少,其實都仲可以挨多兩個月等下次換完泥再去買,但係真係好想種d靚靚花花,雖然7、8月係種紫羅蘭的高危期但都無阻我對紫羅蘭的熱愛,加上我都係打算全部帶返公司種,公司有冷氣應該無問題的,但公司現在已經有7盤啦,好在我張枱乜都無,再放多幾盤都應該ok啩?
今日去到發叔度都好晏所以個花場已經無晒參觀者,所以有好多時間向發叔請教,發叔今日又教識了更多有關種植的知識。發叔真係謙虛,發叔種了紫羅蘭幾十年,但係發叔只係話佢都仍在學習中,佢只係掌握到種植的知識約40%,而我這個只係種了一年花的新手真係好皮毛。
一去到發叔個花場就係見到隻bb 狗啦,無見幾個月bb 狗已經大隻左好多,個身型已經係一隻成年狗啦,隻狗好鬼熱情,我最驚就係狗,次次都鬼咁熱情,真係比佢嚇餐死!
發叔個花場原來係逢星期日都會淋水,所以入到去成個場都係水,我都唔理得咁多即刻揀我要的花,但今次去度發叔度又係全場無花咁濟,發叔話因為早幾日落完剎蟲劑所以d花全部都枯晒。無花睇唯有睇圖啦!上次發叔話我知種植紫羅蘭有四個品種係必種,我已經擁有了其中兩個品種,其中一個品種phoebe已經有,而我今次係想買第四個品種S704+,但發叔搵到個正開花的第四個品種比我睇,睇完我又唔係咁鐘意所以放棄左。

當我同發叔講返我上次買左盤S516+ Carnation Sprinkles返到屋企無耐佢就爛莖,發叔問我做乜唔帶返去比佢睇,其實自從我上次打過電話去問發叔點急救後盤S516+ Carnation Sprinkles以經返魂乏術,所以都無得帶返去比發叔睇。於是發叔起佢堆花度左揀右揀,揀了一盤S516+ Carnation Sprinkles出嚟,其實我已經唔想再買這個品種,我只在乎曾經擁有,既然已經買過,所以想種下其他的品種。發叔拎起了幾盤S516+最後話呢盤最健壯係阿媽嚟,送返比我,佢仲話呢盤開左花可以賣到好貴,呢盤花D 花d 葉大塊到有D嚇親,塊花的直徑有成7cm。發叔真係好送比我個盤係應該係全部S516+最大盤的一盤啦,希望佢可以快D 開花啦!

之後發叔拎左幾張圖比我揀花,再介紹左盤286+比我,佢話呢盤開左好靚,通常十字花都係好貴,發叔知我係愛花之人,佢話呢盤唔買得苗,貴少少比多d 錢買盤就開花家啦,既然發叔咁講我當然好樂意接受啦,反正都係想買一盤係粉紅色的花。

睇睇下個3張圖見到盤S596+ Queen Sabrina 係重疊花瓣睇圖見佢顏色都幾靚加上我自己係無重疊花瓣的品種所以就帶埋盤S596+ Queen Sabrina 返屋企。發叔話這盤花係單、雙瓣,咩係單、雙瓣?發叔話盤花開得唔係咁隱定,有時會開單瓣有時會開雙瓣。

因為發叔個花場今日安裝緊個水泵所以同我傾傾下就會走左去監住安裝。花就揀完啦,又係時候問下發叔平時的種花遇到的問題。
發叔個花場好犀利家24小時冷氣開放,仲要係keep 住起21度。

大鄉里真係大鄉里,今日先至知原來蚊係有兩種一種係會咬人,而另外一種係會咬花,發叔話紫羅蘭的葉係甜的,所以會有蚊咬佢D 葉,佢仲拎起了一個花比我睇。
發叔話原來要D盤栽開花係一係好容易的事,只要係一粒避孕丸磨碎係再開水淋花,咁D盤栽就係於兩個星期開花,但係問題係會令到盤花係咁開開到盤花會自己死亡。
成日起form 見d 人問自己盤花係咪有蟎蟲及棉花蟲,今日終於都問左發叔啦。蟎蟲係紅色一粒粒,而蟎蟲是會傳播,如果其中一盤花有蟎蟲咁就會好傳染比其他的盤栽,蟎蟲係一盤的農藥係唔能夠消滅,所以盤花如果生了蟎蟲最好的方法係丟左去。室內空氣不流通,加上泥土太潮濕亦可令紫羅蘭容易滋生蟎蟲--->咁好似好危險喎。
至於棉花蟲又係d乜,發叔話棉花蟲比起蟎蟲仲犀利,一盤中其餘都會全中,發叔話棉花蟲會飛的,所以好易傳播開去。發叔棉花蟲好多時都會起龍眼度見到,乜原來平時起龍眼個殼上面個d就係棉花蟲佢唔講我都唔知。
最後唔知講開d 乜,我話比發叔知我D 花平時係放起露台 (我唸住空氣流通),但發叔話千祈唔好咁做,因為好容易將街外的病菌帶到去我的盤栽到,同時街上的樹最多蟲之類的動物,都會好易飛到去我的盤栽到;而且朝早太陽伯伯爬出來的時候會曬死D 花。
同發叔傾到差不多7點又係時候去食飯,帶走三盤花及一包泥($20),發叔只係收左我$200,今次係買咁多花最平的一次!發叔收錢時仲話盤S516+無收你錢,你比心機D種,下次再種死無得再送返比我。發叔我會比心機種,因為佢都有生命,我好珍惜佢地小小的生命,同埋都想見到佢地開花家....包泥好重拎住佢真係好似擔泥咁...
本來仲想帶埋S712+返屋企,佢開出來朵花真係好靚,好鐘意呀!但係夏天這個高危期真係唔敢搞買咁多住,一陣熱死佢地我又心痛,發叔叫我冬天先至再去買,咁都係一個好建議,所以我影抵左佢個no.留待下次再去接佢地回家。

發叔話呢盤係十字葉,好特別而售價都幾貴$600,我自己就唔識欣賞啦,佢開ge 花同我盤$8紫羅蘭的顏色係一模一樣,只係d 葉比較特別,我自己係賞花並非葉,所以睇下影低張相做個回憶就算啦!

沒有留言:

張貼留言