2011年6月13日 星期一

西藏之旅~Day 6 - 青藏鐵路、那曲亞運聖火採集點

今日的行程可以講得上係最無聊的一日。基本上所有的西藏團都會為旅客安排坐青藏鐵路,而我們這團都唔例外,雖然我地一開始已經坐飛機去了西藏,但係旅行社都為我們安排乘坐了一個短途的青藏鐵路,我們的車程是由拉薩往那曲,於那曲下車後旅行社的旅遊巴會接返我們回拉薩。由拉薩去那曲都都要搭成3個鐘。其實都幾攰,好在今次參加個團唔係我地坐足24個鐘,如果唔係屈起個格細車卡一定會悶死及辛苦死我。

坐完青藏鐵路後令我更加覺得如果乘搭青藏鐵路往西藏是無助適應高原反應,因為青藏鐵路內是有氧氣供應,如是者去到西藏又點會適應到西藏這個海拔高且氧氣稀薄的地方呢。
於青藏鐵路沿途的風景,沿途見到好多個雪山,初時我地個個都好興奮,但係連續幾個鐘的車程都係雪山&雪山,所以時間耐左都有D 悶。
青藏鐵路上的便當,味道真係唔錯,估唔到車上的便當都咁好味。
時間過得好快又係時候落車
因為今日個行程安排好無聊,坐3個鐘青藏鐵路去那曲,再坐接近6個鐘的車程返拉薩,所以沿途有D風景靚的地方司機都會停車讓我們拍照。今日可以近距離見到一隻白色的牦牛,白色的牦牛真係好少可以起西藏見到。

我今日著左見紅色的衫,當我行到去車門準備下車,小曾突然說著紅色衫唔好去呀,我當時即刻唸到GE係鬥牛,嚇得我即時呆左,小曾見我呆左企左起度之後佢大笑,我先至知佢完來同我講笑,我咪就係一個咁單純成日比你欺騙的笨蛋囉!
哈哈!近距離同牦牛影左一張相佢都無衝埋嚟撞我呀!
草原八塔
亞運聖火採集點
食完晚飯之後又係自由活動時間,導遊比左半個鐘時間我地起布達拉宮廣場影夜影,因為拉薩好夜先至天黑,我由9:14pm開始等等等,等到9:37pm 個天先至完全黑晒,放假真好可以有這些閒情逸緻起度等待天黑,但係西藏的生活真係好休閒,不像香港分秒爭每刻都在拼搏著。這個長假真的令我可以好好地反思我的人生,我將來當行的路!

今日發生了一個小插曲,我地本來係要9:30pm 返回落車的停車場集合,可能大家都要等到天黑所以個個都遲了回集合地點。而與我同房的團友may最後係搵唔到個停車場走失左,我地成班團友都唔捨得離開陪伴領隊起車上等may 足足等了一小時,而小曾及其他團友都有下車四出尋找may 的下落不果,礙於明天要轉酒店,領隊都唔想阻住我們休息,所以強迫送我地回酒店休息。最後旅遊巴返回酒店途中接到電話話may 已經報了公安,公安已將她送回酒店。領隊仲話好在呢度係西藏如果係大陸其他地方,公安邊會咁好送佢返酒店,肯定佢帶佢返派出所。

最後我返到酒店,領隊及導遊都去左我房想了解返為何會走失,而may 當時沖緊涼,我唯有招呼住佢地先啦,我感覺到當時小曾的心情仲係好慌張,佢頭先原來已經準備去報公安,但係公安問佢個團友叫咩名,小曾答不知道,當我們聽了都大笑,同時may沖完涼出來,佢發晒脾氣話“我真係笑唔出囉”漏低佢一個。但係我地從來都無離開過個停車場,個個團友都返到上車,只係佢一個搵唔到,最後經了解完來may 係去錯左停車場,因為布達拉宮係有兩個停車場,而佢自己唔記得下車的地點是與昨天不同,所以佢去錯地方。但係我又唔明因為Leo 都估佢可能會去左尋日下車的地點,所以leo 係去過去尋日下車的地點搵佢,佢仲話個停車場無乜燈好暗去到搵唔到佢,但may 話佢起個度等左45mins 見無人先至報公安。佢好唔好脾氣咁趕走左領隊及導遊,其實呈強真係無用,好似我呢d 無方向感ge 人跟住其他團友咪幾好,起碼都有人能夠帶到我去一個安全的地方。

ar may 趕走左領隊及小曾後,心情依然都係好嬲,我有邀請佢明天不如一齊去影相唔好獨個兒行開 (雖然我無方向感,我無可能令ar may 安全,但係我唸住同leo一齊應該會好安全),點知may話佢唔習慣要一齊去影相囉!我即刻O 咀囉!ar may話可能係佢太有自信所以先至會走失左,亦都無唸過跟團都會搞成咁。其實你問我,我止終都係覺得自己一個人去旅行姑勿論你自己有幾叻,曾經創過咩紀錄,今次去呢個地方不竟都係有一定的危險嘛!

從ar may的言談間我感覺到佢非常之憤怒,其實錯不在領隊及小曾囉,只係ar may太過自信,但係ar may的嬲怒真係....佢同我講話覺得領隊係我地第14個團友多過係一個領隊,佢話ar yan 呢個領隊一d 都唔稱職,帶住班團友竟然自己都玩理一份。我當然明白有陣時團友的熱情真係好難去拒絕,又點可以將自己所有的憤怒一次過發洩出來呢。

ar may嬲到連我都話埋,天呀!大家同房當然要互相遷就,無理由次次都係我就你嘛,你發脾氣還你發脾氣嘛。事源等左may 咁耐返到酒店都差不多十一點,我沖完涼仲要執恰好個喼,搞搞下都夜啦平時ar may 好早瞓我以我就遷就佢好早熄晒d 燈等佢可以瞓得好d,但係今日見到咁夜都未瞓我只係問下佢姐,佢就發晦氣話你咁嘈我點瞓,想點姐我要執行李家,唉!見佢咁講我唯有即刻熄燈囉,我咪早d 起身再執過囉...其實人與人之間的相處大家遷就下啦,何必將自己的脾氣發洩起人身上喎 (可能係我無脾氣所以唔明啦!)。

沒有留言:

張貼留言