2011年6月8日 星期三

西藏之旅~Day 1 - 出發往成都

期待以久的西藏探險之旅,今日終於都出發,因為去西藏沒有直航機所以都幾辛苦,我今次個旅程係由香港往成都,再由成都轉內陸機往林芝。

每次要去機場我都幾頭痕,因為屋企的地點係無乜車可以坐,如果要乘搭機場巴士的話我就要拖住一件好大件的行李左行右行,雖然機場巴士係平,但無氣無力的我,當然會對自己好d 啦,我最後係揀選了搭的士去九龍站再轉機鐵,就係咁我又用左好龐大的交通費 (的士$50、機鐵$90,合共車費$140)

今日乘搭中國國際航空CA428夜機去成都,17:15於香港國際機場T1 中國國際航空公司櫃檯J 區集合,一向唔守時的我因為今日請了一日假所以16:00就由屋企出發,今日係破天荒沒有遲到,仲要係早到添,去到機場已經見到領隊起櫃位前等待我們這班團友。
伴隨我出發的公仔

領團ar Yan 講解了到達後的座位編排後我寄了行李 & check in 後自己去機場行下街,點知行行下街發現自己好似唔記得帶眉筆,而我件行李亦都已經寄了艙,所以無得打開個化妝袋睇下又無帶,印像中係放左入個化妝袋,本來唸住唔買,但係唸下唸下化晒全妝又無左條眉又好似好搞笑咁,最後為左安全起見,我都係起機場買左枝shiseido眉筆,買個刻其實可以選擇的品牌都好小,都係買左安全d就係咁我就用左$160,返到酒店打開個化妝袋因為帶左太多化妝品,初時我係搵唔到枝眉筆,個刻仲冷醒咁同自己講好在買左,但係低低能能的我最後最後係發現自己有帶到囉!

行到無野好行最後就食埋今日的晚餐,因為飛機餐一定唔會好味,最後都係揀左一個炸雞。

食完之後再坐左一陣起度上網 & send 個goodbye & thank you (因為大公司人士關係複習,所以有好多野都唔可以返工時做) 比我班親愛的同事,因為我班同事都好唔捨得我,擔心我獨個兒去西藏會有危險,因為月頭要埋數我臨飛前係約左佢地食farewell lunch,我班同事問我你估你真係會死起西藏咩?咁尋日臨放工時我班同事每個都同我講會等我返嚟同我食welcome lunch。Lorita 就最唔捨得我啦,因為我每天都為佢帶來歡樂的氣氛,而我出發前佢竟然好搞笑咁話要錄低我每日同佢的對話,好等我放假期間都可以聽到我打聲。我地就係一班每日開開心心一齊辛辛苦苦咁挨過辛苦每天的工作。

我send 比我班親愛的同事個message:
“我準備走啦,唔該晒大家share 左我的工作,好開心可以認識到你地,起辛苦的工作環境中有幸與你們一起渡過,起我自言自語鬧緊 / 好嘈的時候,有幸得到你們的忍讓與包容。好好珍惜這段無人嘈嘈弊的日子啦:p,最後當然係goodbye & thank you la”

我唸佢地收到我個message 之後就笑爆啦,之後我就不斷收到各位同事的reply話會掛住我等我返嚟,我又要續個回覆佢地,覆晒佢地都夠鐘上機lu...
是日的飛機餐,真的難食!大家有無留意到我除了帶埋pekkle 去仲帶多左隻豬-麥兜去添呀!

飛機準備19:45離開香港,約22:30飛抵成都,拎埋行李再轉乘旅遊巴返酒店已經係零晨12點幾,第二朝4點morning call,第二日要轉乘內陸6:50的航班往林芝,由酒店去成都機場車程約40mins。
出到去成都機場已經係晚上23:04
是晚入住的酒店:成都瑞城名人大酒店

沒有留言:

張貼留言