2011年6月16日 星期四

回家

經過9天的旅程終於都要回家,老人家常言道“在家千日好”,又真係幾又道理,起碼屋企張床又好瞓d 又乾淨d 先啦!
我今日係選擇了搭機鐵去九龍站再轉的士,車費與出發當日係相同。
一落機我就收到ar 姐send 左3個message 比我,其實我都只係一個小職員,我從來都唔覺得自己起公司有存在價值,但真係估唔到起短短的9日公司發生了這麼多的事情乜我起公司個位置真係咁重要咩我落機後連忙覆返ar 姐個message 希望大家同事都能開開心心一起工作。事情總會過去的,既然大家咁掛住我,我會唯有明天準時d 返公司比大家見到我啦!
搭搭下的士天突然間下著大雨,真係激死我啦,落雨仲要我拖住個喼返屋企真係超辛苦囉。
去左咁多日旅行我係完全唔記得仲家中的十幾盤紫羅蘭。到我返到屋企派晒手信才見到我心愛的紫羅蘭。天啊!3盤、3盤呀,仲要其中一盤係最貴係盤價值$800的紫羅蘭枯左,真係激、激、激死我啦!當我見到時我即刻問細佬“係咪無好好照顧我d 花,點知佢話我幫你淋水個時已經見到佢地枯緊,我又唔識得搞佢地,你話淋水我咪淋水囉!”

沒有留言:

張貼留言