2011年6月16日 星期四

西藏之旅~Day 9 - 由拉薩返回香港

愉快的旅程轉眼間又完結,雖然每日的行程都安排得密密麻麻,每日都要好早起身,但到了今日即將離開真係有點兒唔捨得。西藏都係一個風景優美的地方,空氣又清新。無論有幾唔捨得我們都要離開了。

今日morning call 時間係8:15am,因為要預多少少時間比我地pack 好自己的行李,我今日好早就自己醒左,或多或少都因為唔捨得,既然我都醒左所以早d 起身執埋d 行子,我個喼由出發開始就已經好爆滿,幾經辛苦先至可以將拉鏈拉上。到走這刻雖然我已經將好多衣服丟掉,但我由於當地買了一定份量的藏藥及牦牛肉乾回港,所以個喼依然係好難才可以將拉鏈拉合。去到機場寄艙時我今次終於都留意到我個喼有幾重 22kg,我係全團個喼最重家。無法啦!我怕凍嘛。

今日拉薩天氣轉差,沿途都下著雨沒有太陽,可能西藏這片樂土都不捨得我們離開。

乘車往機場途中,小曾突然好荒張咁,原來她遺留了當地旅行社-西藏世紀國際旅行社及香港中國旅行社送給我會的紀念證書。小曾飛奔下車轉乘的士返酒店取回我們的紀念品。

小曾這位導遊真的很負責任,沿途講解中國的歷史亦非常之清淅,於整個旅途小曾與我們分享了不少她自己的親身經歷,真的令我太開眼界,同時不能想像小曾是如此般的大膽。

去到拉薩機場,張太告訴我們,聽到小曾與旅行社的一段對話。本來我地個團今日就已經完結,小曾送我們到機場係是可以接待其他的旅行團,但係小曾因為未親自送我們離開,所以無接個job,仲同旅行社講明天才可以接團,這麼一個負責的導遊真的令我敬佩。

到達拉薩機場,小曾第一個就下車,為的只事為我們去推行李車,這麼盡責的導遊真的叫我佩服。在此祝願各位團友、領隊、小曾生活美滿、健康快樂、工作順利!
以下是沿途去拉薩機場的風景
去到成都機場,因為要等候轉機,Leo 問我有無興趣飲coffee,我咁鐘意飲coffee,雖然我已出發時我帶左3合1咖啡粉,但係都無乜機會沖來飲,咁難得Leo 見到有間coffee shop 我當然對眼發光啦!

原來起成都飲coffee 係好貴,一杯mocha 都要RMB58,今次飲這杯咖啡飲得好急,因為我地距離上機的時間好近,真係無乜時間可以慢慢品嚐這杯香滑的咖啡。本來我係想Leo 飲,因為沿途Leo 都不斷教我拍攝的技巧,但係我拎錢唔夠佢快,所以Leo 就請了我飲這杯美味的coffee。

沒有留言:

張貼留言