2011年6月15日 星期三

西藏之旅~Day 8 - 班禪新宮、藏醫藥文化陳列館

寫到去今日又係我最唔捨得的一日啦,因為過埋今日我就要返香港,於西藏的所有行程隨著今日的晚飯後而完結,真係好唔捨得這短短九的快樂時光。於這個旅程完全令到我忘記了心中的不快,忘記了曾經受過的傷害,但現實終歸現實,我即張好快又要回到一個忙碌的生活中,好享往這個無憂無慮的假期,更享往的是我可以獨個兒出發及反思。

無論幾唔捨得今日的行程都係要繼續,今日於日喀則參觀完班禪新宮後我地就會返回拉薩。

今日的行程係咁多日之中最舒服的一日,可以唔駛咁早起身,因為班禪新宮是9:30am 才會開門,我地去到時間岩岩好,可以望到班禪宮岩岩開門,如果早少少去到仲好,可以影到開門前班禪新宮的外貌。

起西藏過了第7日,去過好多間唔同的廟,可能我自己唔係咁相信佛教,所以我去參觀d 廟無乜太大感覺,純粹係當睇下中國的古典建築及佛像的手工及壁畫,入過去咁多間廟好似聽來聽去都係連花生大師個名,仲有的是釋迦牟尼。
這個班禪新宮好大細超家,遊客入場費要RMB30,而藏民只收取RMB1,其實可能間間寺廟都係咁,因為間間廟的都咁多藏民,只係我地無問所以唔知。
成個旅程有3個人物簡值係一個絕配,他們所講的說話真係尖酸刻薄,任由我個人幾好脾氣我有時聽到佢地講D 野真係有D嬲囉!今日張&古太又發功,當參觀班禪新宮的誦經房時,文爸爸問小曾可否坐下喇嘛坐過的誦經坐椅,小曾話可以坐,咁古&張太即時竊竊私語咁起度講呢度咁污JO 都唔明D 人點解坐得落去,又話都唔知有無蝨,comeon又唔係叫你地坐人地想感受下又預你們何干?何必要講埋D 咁GE 說話喎。學LEO 話齋人地喇嘛日日都係咁坐有乜問題吖, 人地咪又係健健康康得到佛祖的保祐。又嫌污JO、又嫌無餸好食、又賺辛苦咁去西藏又為乜呢,我自己覺得去西藏好應該去親身感受下當地個文化,嫌三嫌四不如唔好去。

今日又有一個新見聞啦,平時聽D 人成日講開光,今日我終於都親眼見到咩叫做開光啦!開光是一個宗教用語,簡單來說就是讓一件具體的物品附著上佛的法力,是用來避邪的。一般來說,越有名的寺廟、越得道的高僧開光後的東西越靈。

首先最出要開光GE物品於後放入一個櫃度,然係由喇嘛誦經咁件物品就開光完成!但我今日係見到個喇麻拍個遊客,唔知咁係咪代表人都要開光呢?如果大家信奉佛教下次不妨帶定一D你地須要開光的物品去,只要比錢當地的喇嘛是會為大家開光的。

是隔一晚細佬仲記得我尋日差d碌左落樓梯,今日要上樓梯佢叫我行先,佢仲話有咩事會兜返我上去,其實上樓梯我係無問題,我最多都係唔夠氣,我只係怕落樓梯咋。每次我落樓梯都會去搵我的安全感,無野都我扶住我真係會腳震家由其是d 梯級好高ge 地方!
呢度係班禪新官的內堂,我係比到錢影相,呢度d 喇嘛真係好現實,我地一入到去就有一個喇嘛行埋嚟收錢,我見自己 喇嘛見自己尋日都已經影過類似的廟,所以我費是嘥錢,點解我又會有相呢?因為leo 話呢度影得好靚,佢影完比我睇,我見佢影唔到牆上d 壁畫,因為我部相機個光圈夠大,所以我借左部機比佢影,唔識攞角度的我,當然第一時間將部相機推比leo 啦,等佢自己影,原來這個地方真係好靚!
臨走個時我好唔捨得屋頂這盞燈+一條龍,於是我就舉起相機偷影,細佬同leo 見我想影佢地不若而同將佢地比左錢個張ticket 比我等我可以任影,佢地實在係太好,不過我有我的原則,我只係要偷影一張就只會係這張。偷影完又要離開。

當我偷影完細佬同我講左佢今朝早一個好好笑的艷還比我知,真係笑死我啦!細佬話喎今日入到班禪新宮於門口位有個藏姑同佢有眼神的交流,個藏姑仲同佢單眼喎。不過佢話呀藏姑應該係四十幾步喎!其實藏民日日咁曬法可能佢真實年齡只係得廿多歲都唔出奇o家!細佬好好珍惜你的艷遇啦。
離開新禪新宮後,我地就要乘車返回拉薩,點知同leo 講開d 乜佢話我部相機應該可以影到全景,由我到達西藏開始我已經試過部相機影全景這個function,但係我影到斜晒,見反正有時間所以咪拎住部機試下,反正影相又唔駛錢唔影就會後悔,影完唔鐘意又可以delete左去 (呢個就係我的冷有原則的唸法啦!)
原來影全景係要隻手定,對岩個位咁成個景影出嚟都唔會斜左,我終於都影到啦,真係靚到吖,可以將全個影放到入部相機到得閒睇下回味下真係好開心。可惜的是我係於行程最後一天先至識得用這個function。如果唔係我實在開心到暈呀!
以下呢張相係用3張相拼埋左一齊做左一個全景圖出嚟,真係越睇越靚!
影完相之後就又到午餐時間,今日去左一間好簡陋的餐廳用餐,餸菜都係一d 好普通及簡單的菜式,小曾話這個餐廳的店主係自供自給,於餐廳後有一個自己的菜田,每日的菜都會於農田新鮮收割,由於店主是自己收割自己當埋廚師所以上菜有d慢。

成個旅程最嬲位都係起這間飯店發生,今日所有行程都已經完結,小曾的工作單位須要我們填寫一份問卷,只係問卷只有兩份,所以我們每枱一份,文爸爸一聽到要填問卷即刻起度講全部都填好就得啦,費是影響到小曾的工作。我地一路食細佬就一路讀D問題出嚟,我地就比意見點填,因為起中國要填返適合當地的文化,所以我地大部份都用非常XX來回答,文爸爸真係好搞笑,佢地兩父子無肉不歡,本應佢地可以比意見話每餐飯太少肉食,但只係文爸爸先至唸到囉,佢話如果我地填左只會益左下次個D 團我地又唔可以享用到,所以文爸爸話唔好寫喎!我地好快就填好左份問卷仲交埋比小曾。

點知隔離枱問左小曾借左我地份問卷嚟參考,佢地一睇完我地填左D乜就起度揶揄我地話我地答D 答案好平凡,佢地仲話要要寫好多野,古太又話我地寫埋論文都得我地有大學生,真係聽到我火都嚟,大學生好巴閉咩,你估靜係你地先識寫論文我地唔識,有陣時人與人之間的相處係咪真係要踩住人地自己先至會快樂?係咪真係要萬人景仰先至叫做好先,究竟可唔可以講野之前考慮下人地D 感受先喎!如果你地個枱D 人真係咁巴閉駛唔駛睇住我地個答案嚟踩,你地咁叻唔睇我地個份都應該要答得好過我地至岩。

之後再同LEO & MAY 討論返這件事LEO 的見解,係佢地有老人病,要個個都尊敬佢地,但我唔同意囉,我只係覺得佢地講野刻薄。

食完飯繼續向酒店出發,沿途一有靚的影點而又可以停到車司機都會停車讓我們拍照,今日我地係行一條新的公路返回拉薩,而這條公路只係昨日才通車,真係好開心又可以行另外一條路睇多D 唔同的風景!感謝天父的安排!
回到拉薩去埋最後一個景點:藏醫藥文化陳列館,其實都唔係咁想去聽,醫藥知識我地d小市民又點會識,不過小曾講解後去聽下又無妨。藏醫有別於中國的醫學,據說還比中醫好,今日聽完講解後知道這個國營的商店有一種藥物可以根治高血壓,我當時聽到對這個藥物都有興趣,高血壓者要食藥伴隨終身,而之前聽爸爸講過唔想一生都比藥物控制,所以對這款藥物好有興趣,姑勿論得仰或唔得買個療程都係千幾蚊,我負擔得起。原來leo 都對這個藥物有興趣,所以我地一齊去左問藏醫仲每人都買左一個療程。

買完藥就去樓下買藥材,西藏出名的手掌蔘我都帶了回香港,真係好貴....RMB2.8/g,據講手掌蔘的療效等同40%的冬蟲夏草,所以我買左半包返香港試下自己燉湯,反正湯就煲得多,燉湯我從來都未試過。
 
返到酒店起度等緊食自助晚餐時,酒店的大堂有個歌舞表演,等緊食時又無無聊聊咪影底去係為一個回憶。
到食緊自助餐時無端又有人走埋來獻唱,我留意到唔係枱枱都可以有這個免費服務囉,我地今天都叫做幸運。
食完晚飯時間尚早加上我地買的手信又唔係好夠,所以相約今晚去八廓街行下及去酒巴飲野。leo 去左counter問邊度可以買到手信,點知個經理二話不說就即刻推介酒店內的禮品店,這個盡心的職員真的值得稱讚。最後得leo & may 起度聽個經理教我地去邊d 地方,我呢個無方向感ge 人當然企埋一邊唔好阻住晒嘛。
今日係薩加旦雅節的最後一天,所以整個拉薩都在燃燒酥油x (我都唔記得叫咩啦,總知有酥油份),陣味勁到好難頂。於八廟街見到好多藏民起度轉經,聽小曾講這個節日可能會通霄進行。沿途我地見到好多好多好多的公安站崗及維持秩序。

去完八廓街,我地就去左這個酒巴飲野,這間酒巴酒店的職員都有介紹過,所以放心入去飲野,今日我飲左青棵啤酒,好淡無乜酒味!隨住時間的流逝我們這個愉快的旅程即將完結,好開心認識到你們,尤其是細佬&leo 沿途take care 我。相識是一個緣份,希望將來再有機會出來聚聚...

沒有留言:

張貼留言