2011年7月2日 星期六

Pekkle Plastic Folder

不買不買還須買,本來都唸住控制住自己的購買慾,因為近來已經出了太多太多pekkle產品,唔係我經濟負擔買唔起,而係我實在係無地方安置佢地,眼見自己實在擁有太多,再買都無辦法用得晒,但係...今日唔知做乜鬼臨返屋企的時候死都要走去吹先生間新鋪度行下,征服世界間新鋪真係好大行得好舒服,可以慢慢睇下,唸清楚先至買。
一入到去佢間鋪見佢地拆緊貨,我唸這兩款folder 都應該係新貨啦,本來都唸住唔買個心起度說服緊自己,但係個腦控制唔到個口唔叫人地拎比我,最後咪又帶左幾個返屋企,唉!我真係要好好清理一下之前買落個d 同款folder,仲有成10個起度都唔知點先至可以用得完佢地。
今次出個兩款folder 都好靚,真係各有各靚,一款係秋日野餐look,另外一款係就清清地的海洋造型。兩款都咁靚你話點忍吖!

正面

背面
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

正面

背面

沒有留言:

張貼留言