2010年7月31日 星期六

愛的引證

之前返學好忙,加上有些課堂是星期四或五,所以都有一段時間沒有返家聚,離開了主的一段時間,好似都OK但事實係咪呢?我覺得唔係囉,因為少了時間可以聽道、見證分享及查經。自己平時雖然都有靈修,但自己睇聖經時都會有些唔明白的地方...
 
由6月尾到7月中一直都係忙、忙、忙...好耐都無試過要OT 到十點幾之後先至放工,所以更加無唸過可以返到家聚,8/7/10組長打比我提我要返家聚,我告訴她我好忙,未必返到,她叫我如果好忙都返一返去叉電,我都係隨口答了儘量啦!
 
個日做到好攰,所以做到8點幾做離開公司,咁夜走我通常都係搭MTR再轉小巴返屋企,但係個日去到旺角我沒有下車,反而繼續的往炮台山方向,好快就到砲台山都係8:40左右,我食埋dinner 先至上去,入到去剛好敬拜及報告完畢,到見證分享這part。
 
主的安排我可以聽到一個好簡單的見證,或者起別人眼裏這個見證係好無聊,但藉著這個弟兄(家聚太大,還未能認識這個弟兄)的見證,主告訴我凡事都要向主呼求,主是知道的們的困乏...不要單靠自己的血氣去解決所有的問題,因為主的恩典是夠我們用的。
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一同分享弟兄的見證 ~ 開樽蓋
人物:弟兄 & 他太太
天氣炎熱家聚完了,弟兄回家前到便利店買了某某品牌的冰凍涼茶,唸住搭車時慢慢享用,點不知上車後,弟兄出盡九牛二虎之力都開唔到個樽蓋,弟兄當時想望住樽飲品有得睇無得飲覺得好慘。
當時他的太太見弟兄無法開到樽蓋於是為這件事方言祈禱,還叫弟兄一起祈禱,但弟兄依然是運用了地上人的血氣,又用衫之類的物品包住個樽蓋去拎,開了好耐用盡所有的氣力及方法都無法開到,最後弟兄將飲品遞給太太,太太好輕易一拎就可以將瓶飲品的樽蓋開了,還問弟兄係咪玩野一d都唔難開。
單憑這個簡單的見證,讓我& 弟兄都有深深的令受,我們作為一個基督徒,必須的依靠主。
「耶和華啊,我從深處向你求告。主啊,求你聽我的聲音;願你側耳聽我懇求的聲音。」(詩130:1-2)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我的見證分享 ~ 蚊咬
當我聽完弟兄的見證後,我即時想起自己經常比蚊咬,雖然係一件小事,但我亦可以為這件事向主求告。

我自己由細到大都好惹蚊,所以不斷去買一些可以驅蚊的產品搽,起我個袋一定會袋住驅蚊&止痕的產品,從來都無唸過可以靠祈禱可以解決到這件事。

其實咁多年我一直尋找不同的驅蚊方法,於兩年前我搵到一隻成份天然的然的驅蚊產品Natura House 柑橘果防蚊液,一直用佢都相安無事,但係由6月開始不知甚麼原因,這個驅蚊夜起不了作用,我經常被蚊咬,單是一雙腿已經可以數到有超過60個蚊印,情況可算是相當之嚴重,每日都可以起我的手手腳腳搵到幾個新的蚊咬痕跡,最慘係瞓瞓下覺到蚊咬到痕醒左又瞓唔返。試過有一日已經失眠,最後望鐘差不多6點,然後睡著了,之後被蚊咬痕醒時還是6:40,之後好痕又瞓唔到,起了身準備返工,最慘莫過於這個情況只係睡了40mins 真係好唔夠精神返工!
 
因為我由細到大都有蚊咬的困擾,所以每當被蚊咬完我都會自己安慰,如果無左我,我唸D 蚊會餓死,咁即係話單憑我個人,就可以養活到好多的蚊兒,雖然唸法好傻,但都可以叫做係苦中作樂罷!

我被蚊咬的嚴重情況,令我的家人每當見到茄紅素的廣告是都會不奇然的想起我,喂話緊你呀~~亦都因為咁我成日都起度唸其實我係咪蚊子的點心呢?
但當晚我聽完弟兄的分享,我向主求告,初時的禱告內容大概是求主保護我,每日都唔要比蚊咬,如果我真係蚊子點心,主呀求你讓蚊咬完我唔會痕,之後個一兩日都有蚊咬,但係就無痕。有一晚搭車回家時心裏感謝主,有蚊咬無痕已經很感恩,其間腦海中突然想起馬太福音的一節經文

「你們看那天上的飛鳥,也不種,也不收,也不積蓄在倉裡,你們的天父尚且養活它。你們不比飛鳥貴重得多嗎?」(太:6:26)

經文中提及人比飛鳥貴重,我相信主係會養活蚊子,哪我又何須成日都覺得自己活著只是要作為蚊子的點心呢!

於是我即時再求告主,我同主講:主呀,感謝你讓我明白比天上的飛鳥還要貴重,主呀,求你每天都保護我,免我被蚊子的傷害及咬我,主呀!求你拎走我錯誤的觀念,主你看我為寶貴,我並不是蚊兒的點心。主呀!我知道主必定會養活蚊兒,求主你每天都保護我,讓我活出開心的每一天。

自從我改變了我求告主的禱告,我真的沒有再被蚊咬,而且我很有信心,起我身上已經再沒有任何的驅蚊及止痕的產品,就連17/7/10再去發叔花場這個鄉郊地方都沒有搽及帶備驅蚊產品,其實出門口都有少少信心不足,因為第一次去時見到一隻好大好大的蚊子,出門口時腦海都有閃過不如帶定,但最後我的選擇的是祈禱,因為只有單單的依靠主,主必定會看顧我。願將一齊榮耀、頌讚都歸給我們的天父,amen!!

2010年7月30日 星期五

Pekkle 貯金箱

yeah!!! 終於都到手啦,我至愛的陶瓷錢箱...終於終於都返左去我屋企啦!!!
相信大家都之前已經起雪藍個BLOG 度見過,真係好靚,佢又可以同我其他的pekkle 擺設放埋一齊lu,我個pekkle陶瓷大家族都增添了一位新成員了...
但這個新成員去用好多錢先至可以請它回家,佢又幾貴咪係$300...可以起邊度買到咪又係吹先生囉。












Pekkle 2011 calendar

時間過得真係快,轉眼間2011年的月曆已經出左了,亦即係仲有幾個月2010年就會完結,每次見到Daniel & Co. (Gifts) Ltd這個licence 出的產品都會嘩嘩聲!絕對無誇張,因為佢出親D 產品都係勁靚,買完這個月曆返到屋企急不及待打開去睇睇,實在係太靚啦,我唸都要買多幾個當牆紙用至得



































Pekkle 筆筒

呢個筆筒出左都有一段時間,之前吹先生明明通知左我有貨,點知佢呀賣晒一個都唔留返比我。
我唯有等啦,終於都帶左佢返屋企,其實每次去吹先生度買野都只係好似放低D 錢就走,吹先生就好似執藥咁執晒比我,我每次都係返到屋企先至會望清楚自己買左D 乜。
今日返到屋企拎住個筆筒第一眼望到ge唔係pekkle,而係一點唔完美ge顏色,當時唔開心,點解我係一個追求完美ge 人,但係我成日都遇到一些唔完美的事件。當然再加了一點默想啦!其實人生都幾矛盾,當你揭力去追求一些完美的事情,但現實往往是相違背的...
好在最後我望多幾眼,完來個筆筒個一點只係佢個pattern 並唔係佢上漏左色,就係咁我即時開心返






china glaze 873

個多月前去拆了個GEL 甲,之後去買左幾樽不同牌子的指甲油
因為拆左GEL 甲後指甲變得薄弱,經常碎甲
所以讓指甲休息了一會兒
尋晚溫溫下書,望到china glaze樽甲油都放左起度好耐,所以無聊又開左佢嚟用
樽甲油本身係螢光紅偏橙色--->因燈光問題,我又影唔到完來隻色
本來就咁搽china glaze個螢光色甲油於甲面上是啞色,沒有甚麼特別及隻色唔係好起眼,當搽了Seche Vite Dry Fast Top Coat 後, 嘩!成個色即刻出晒嚟,真係螢光到爆
尋日Almond已經路過左我個位,但都被我對螢光手吸引住,仲特登收返去我個位寸左我兩句佢問我係咪做做下野,拎住枝螢光筆搽埋落手喎,不過隻色又真係幾誇,但你地咪理,我就係型、螢、型...
到了今天到Doris 見到我對螢光手,或者隻色真係太誇張,佢好大聲咁嘩左一聲,仲問我駛唔駛咁螢光,我咪話螢光呀,Almond 聽到Doris 嘩了一聲,然後又望住我笑,我行左去佢個位度,佢竟然拎左D 螢光筆搽落D 指甲度,然後仲比我睇,佢話咦真係得家,佢個筆筒有螢光黃、綠,橙紅、粉藍色,然後佢問我有咩色,我話螢光黃、綠,橙紅色跟住佢望下佢筆筒,又狂笑話佢有個四隻色我都有3隻,跟住其他同事都笑我對螢光手,Almond lunch time 都仲起度笑我,但你地咪理我我就係咁螢,下星期要搽螢光黃至得...




2010年7月28日 星期三

Secho Vite Dry Fast Top Coat

之前見+ +搽了一個好"令"的面油,這種"令"的效果,就好像做完GEL 甲後搽在甲面上的面油一樣。
平時我們用的的面油總是離不開OPI,但OPI 絕對做唔到這種"令"的效果,於是好奇問佢用緊邊個牌子,+ +話個牌子佢唔識,於是告訴我起邊度買,完來我同佢都係起同一間店鋪買甲油,於是佢叫我下次去買的時候問下店員,因為店員曾告訴她,這個面油可以做到5分鐘內,由面油直接乾透到底的甲油!
加上+ + 已經去格了價,佢話這個牌子其實好多地方都有得買,而且價格好參差,佢話最貴見過賣$125,而我買開的這間好似係$79,所以格價的時間都可以慳返,直接去買便可。
我去到店直接問了店員,她就取了Seche Vite Dry Fast Top Coat給我,店員還告訴我,因為面油乾的速度好快,建議我搽的時候動作要快。還有一個溫馨提示係這個面油很有可以用到一半就會凝結,因為面油乾透的速度真的比一般面油快。
買完+ + 介紹的Secho Vite Dry Fast Top Coat後回家研究過,完來這個品牌於外國是很有品氣,而它的產品更不會令指甲變黃,只係這一點已經更加值得一試。
自己試用了幾次,隨了有我喜歡好令的效果外,另一個我最滿意的地方是搽了Secho Vite Dry Fast Top Coat後,我唸都唔駛5分鐘就可以令到由上至下的甲油都乾透,平時用開個D 甲油好多時都只係面層乾,但底層還未真正乾透,削一不慎就會刮花,用了Secho Vite Dry Fast Top Coat就可以解決了這個問題,原來發現好野真係要同朋友分享。如果唔係我多口問+ +,我相信我仍然在尋找緊一隻好的面油...


2010年7月27日 星期二

Pekkle 美版鎖匙套

哩個美版鎖匙真係好貴 $75 好在唔駛我比錢,唔係肉痛死我
只係鴨頭一個唔明點解會咁貴,唯一一個解釋,因為佢係pekkle...