2010年7月16日 星期五

神的應許

今日又係返家聚的日子,成個星期都OT,返到屋企又要趕功課,真係攰到極點
今朝早起度掙扎左好耐,不如唔返家聚早D 返屋企瞓覺
 
過左一陣組長SMS 提我今晚聚會,由於太攰好爽快覆佢"唸下先,好攰"
完全無confirm 佢係會唔會出現,主又真係好好組長無打電話比我要我返喎
咁自己見咁攰所以無order lunch 唸住lunch time 瞓足一個鐘

點知lunch time 話咁快就瞓著左,仲瞓得好甜差d 唔知醒,但主安排又真係好奇妙,2:00正無遲又無早電話竟然響起,因為電話響嘈醒了熟睡中的我,就係咁我又開始勞碌的工作,經過少少的午睡個人已經無咁攰,所以決定都係返今晚教會聚會,但依然係無通知組長...為免變節多一事不如少一事嘛

時間過得好快,又係時候準備放工,點知money打比我問我仲返唔返教會,我答佢返呀,佢就即時話現在好大雨,咪鬼返啦--->佢正魔鬼,成日叫人地唔好返教會

佢仲話依家d雨大到好似打風個時落d雨咁,於是我好有信心咁答佢,駛乜驚祈禱咪得囉,然後無理佢收線後收拾桌面準備離開公司,過程中都去了toilet 打開隻窗望下有幾大雨,未打開窗都聽到雨點礔礰啪啦的聲,再打開隻窗,嘩! d 雨大到呀...如果行出去真係會濕晒囉! 但我好有信心,因為詩 121:7-8講" 耶和華要保護你,免受一切的災害;他要保護你的性命。你出你入,耶和華要保護你,從今時直到永遠。"心裏默默地用詩篇的經文求告主。信心爆棚咁離開公司...

奇妙的事情又再次出現,落到公司樓下雨已經細了很多很多 (咁細GE雨其實可以唔開遮),到我行多一段好短的路,仲未到mtr station 雨已經停了,於是即刻打比魔鬼同佢講,雨停左啦,都話祈禱就ok,佢仲答我有無咁巴閉,我緊係答佢主就係咁勁!!! 感謝主!!!
 
 

沒有留言:

張貼留言