2010年7月30日 星期五

china glaze 873

個多月前去拆了個GEL 甲,之後去買左幾樽不同牌子的指甲油
因為拆左GEL 甲後指甲變得薄弱,經常碎甲
所以讓指甲休息了一會兒
尋晚溫溫下書,望到china glaze樽甲油都放左起度好耐,所以無聊又開左佢嚟用
樽甲油本身係螢光紅偏橙色--->因燈光問題,我又影唔到完來隻色
本來就咁搽china glaze個螢光色甲油於甲面上是啞色,沒有甚麼特別及隻色唔係好起眼,當搽了Seche Vite Dry Fast Top Coat 後, 嘩!成個色即刻出晒嚟,真係螢光到爆
尋日Almond已經路過左我個位,但都被我對螢光手吸引住,仲特登收返去我個位寸左我兩句佢問我係咪做做下野,拎住枝螢光筆搽埋落手喎,不過隻色又真係幾誇,但你地咪理,我就係型、螢、型...
到了今天到Doris 見到我對螢光手,或者隻色真係太誇張,佢好大聲咁嘩左一聲,仲問我駛唔駛咁螢光,我咪話螢光呀,Almond 聽到Doris 嘩了一聲,然後又望住我笑,我行左去佢個位度,佢竟然拎左D 螢光筆搽落D 指甲度,然後仲比我睇,佢話咦真係得家,佢個筆筒有螢光黃、綠,橙紅、粉藍色,然後佢問我有咩色,我話螢光黃、綠,橙紅色跟住佢望下佢筆筒,又狂笑話佢有個四隻色我都有3隻,跟住其他同事都笑我對螢光手,Almond lunch time 都仲起度笑我,但你地咪理我我就係咁螢,下星期要搽螢光黃至得...




沒有留言:

張貼留言