2010年7月15日 星期四

2 anniversaries of my blog

今日就係我個blog 開了兩周年其實從來都無唸過會寫blog,而我開哩個blog 主要的目的,只係想問雪藍邊度有得買pekkle。

就係咁我就起這個網絡世界入面認識了一班鐘意pekkle 的blog 友,雖然有d大家係素未謀面,但係透過大家的分享,其實都幾開心,又可以見到大家不同的收藏,而我亦因為咁不斷翻箱倒籠咁搵我d pekkle post出嚟同大家分享。

到後期因為pekkle 無乜新產品出,我又唔想我個blog 咁吉,我開始為我個blog 再注入一些新元素,例如post一些我用過ge 護膚品、煮過的餸菜、煲過的湯、詩歌分享等等...由上年年尾開始我這個blog 真的開始成為我生活的一部份,開始post 埋我自己生活上的無聊趣事作為我日後的一個回憶...

其實都無唸過我個blog 會有咁多人瀏覽,起無聊的情況底下我見到我個blog 成為左top blog...雖然我唔知我個blog 為何可以成為top blog,但我有個意念係我可以起我個blog 度多分享神的見證,好讓一些未信主的朋友能歸入主的家、享受主的愛...

沒有留言:

張貼留言