2010年7月24日 星期六

肌研~極潤保濕面霜

之前買部Desire時送了一張屈臣氏的$50 coupon

起張coupon 到期前去左屈臣氏睇下有咩岩買

但入到去見到真係無乜野岩我,因為張coupon 要買滿$100 才可以使用

於揀無可揀的情況下買了極潤保濕面霜,因為它的售價剛好為$100可以使用coupon

反正我又無乜所謂,平貴我都會試

我最叻的是自我由說,搽面唔ok 用佢離搽身...所以成日都買埋好多野
買左放起屋企都個多月,終於都開左佢來用

我勁唔鐘意這個面霜囉,唔係好覺佢保濕之餘,仲要係好難被皮膚吸收,香港人乜都急,這個面霜真的未能配合香港人的急促步伐,要按摩很久才被皮膚完全吸收,唔係好岩我朝早滾水淥腳出門口的步伐...而晚上用都嫌佢嘥我時間搽...

沒有留言:

張貼留言