2010年7月6日 星期二

紫羅蘭 274 ~ 43天

自從起公司種植左紫羅蘭後,每朝返到公司最開心就係見到佢地的成長
而牠們的成長亦都是引證著神的恩典
初時我對這盤紫羅蘭都沒有信心,仲成日對住D 同事講話佢就快瓜
自從買左返離公司後,開完第一次花後
餘下的花lum 一直都沒有起息,同時亦有部份枯萎
正當我好灰心的時候,再一次的神跡又在出現

尋日返到公司所有的花lum 突然間發大左
含苞待放好有生命力咁同我say hi

到了今天一返到公司其中一朵已經急不及待開了花等我
我近排就係每日都好開心望住d 花花
自知單靠我自己係無可能可以種得牠咁好
所以每當牠們慢慢的成長令我深深體會神的恩典有多大


沒有留言:

張貼留言