2010年7月25日 星期日

Pekkle Fans Club 1st Gathering

今日出席了鴨會主席為我們安排的Ahiru No Pekkle20歲生日會

今日係我地鴨會第一次出來聚會,我地都係一班鐘意pekkle ge 人,於網絡世界上面認識的。雖然網絡世界很虛礙,完來當大家出來聚會是如此的快樂。短短的3小時真的令我有一個既開心又愉快的回憶!

Party 2點鐘開始,之前雪藍再三叮囑我不要遲到,否則鴨頭閘--->指個cake
我當然不敢怠慢準時去到,入到去見到一班素未謀面的fans 大家聚首一堂,感覺好特別,大家不約而同帶了一些自己的珍藏出席,一入到去個個都只係拎住部相機不停的影影影!因為有一些收藏品,真係未陳擁有,我們可以籍著今日的一個機會大開眼界,同時亦可以拍照留念。

開心的時間通常都係過得特別快,我地輪住影相,又影下合照,又抱下超巨型pekkle 影相,好快就已經3點幾。之後我們一起享用下午tea。嘩嘩嘩!食得個一陣又話四點幾,之後再拎埋個pekkle cake 出嚟,大家見到個pekkle cake 都爭相影相,又係影下睇下咁,都差不多要離開,離開前我們還來了一個大合照,短短的3小時真的樂而忘返,希望下次再有機會出來聚聚...

特別鳴謝雪藍安排今天的聚會,以及為我們一眾fans 安排的小禮物!!!
勁鐘意呢張pekkle credit card,唔知我符唔符合資格申請呢!?
哩張pekkle 支票都好型仔,個錢碼仲好可觀 (其實係pekkle 成個出生年月日)
這間cafe d 食物質素都幾好
到pekkle 蛋糕出場,可惜我部相機已經影到無晒電,所以要用部電話影,但係d 色真係無咁靚,同埋無防震,影到有d 朦朦地添
哩個pekkle 水晶係雪藍為我們安排的小禮物,唔係睇佢好似好簡單咁
反轉去 ~ 睇下幾得意,有好多隻pekkle o家
雪藍私人開了一張巨額pekkle 支票給我們,多謝晒!

沒有留言:

張貼留言