2010年7月19日 星期一

Gift from Ahava

終於都趕得切起deadline 前去Ahava個counter 拎Ahava 送給我的禮物,就係現金價值$200的產品。

其實真係無唸過寫Blog 可以有禮物送囉!而我每次將我用過的護膚品post 出嚟純粹係想record 返我自己用過d 咩品牌,同埋好唔好用。

幾個星期前收到Ahava的e-mail 答謝我對他們產品的支持,故此為我送上現金價值$200的產品,由收到mail 後開始一直都好忙、好忙未有時間回覆何時去領取,加上要去到中環,對我來講實在係太遠...好在這幾天沒有那麼忙,最後用電話confirme Ahava Marketing - Esther 會於今晚放工後去領取,由於我預計過我到達時已接近該店關門的時間,所以已經預先選擇了想換購的產品...
一去到店員己經準備好我要領取的產品,還為我安排了一套sample
店員還很貼心地為我於他們的產品目錄中剔了這個sample 入面的產品,讓我不明白產品的功能時都可以快速查閱...
Ahava 送給我的產品試用裝,一盒共有8件產品
  • Intensive Hydration Mask
  • Mineral Eye Cream
  • Smoothing Moisturizer
  • Mineral Body Lotion
  • Mineral Hand Cream
  • Mineral Foot Cream
  • Purifying Mud Mask - for oily skin
  • Mineral Cleansing Gel
再送我一個永久的85折會員咭
補錢買的牛油鹽,Esther 及店內BA 都極力推介話這個產品,她們異口同聲比起Gentle Body Exfoliator更加好用,我自己覺得Gentle Body Exfoliator 效果已經係前所未有,所以更有信心試用埋這個產品,只須補回差額$130便帶了它歸家。
BA 話可將這將咭送給朋友,可以到中環專櫃換購試用裝

沒有留言:

張貼留言