2010年7月30日 星期五

Pekkle 筆筒

呢個筆筒出左都有一段時間,之前吹先生明明通知左我有貨,點知佢呀賣晒一個都唔留返比我。
我唯有等啦,終於都帶左佢返屋企,其實每次去吹先生度買野都只係好似放低D 錢就走,吹先生就好似執藥咁執晒比我,我每次都係返到屋企先至會望清楚自己買左D 乜。
今日返到屋企拎住個筆筒第一眼望到ge唔係pekkle,而係一點唔完美ge顏色,當時唔開心,點解我係一個追求完美ge 人,但係我成日都遇到一些唔完美的事件。當然再加了一點默想啦!其實人生都幾矛盾,當你揭力去追求一些完美的事情,但現實往往是相違背的...
好在最後我望多幾眼,完來個筆筒個一點只係佢個pattern 並唔係佢上漏左色,就係咁我即時開心返






沒有留言:

張貼留言