2010年7月28日 星期三

Secho Vite Dry Fast Top Coat

之前見+ +搽了一個好"令"的面油,這種"令"的效果,就好像做完GEL 甲後搽在甲面上的面油一樣。
平時我們用的的面油總是離不開OPI,但OPI 絕對做唔到這種"令"的效果,於是好奇問佢用緊邊個牌子,+ +話個牌子佢唔識,於是告訴我起邊度買,完來我同佢都係起同一間店鋪買甲油,於是佢叫我下次去買的時候問下店員,因為店員曾告訴她,這個面油可以做到5分鐘內,由面油直接乾透到底的甲油!
加上+ + 已經去格了價,佢話這個牌子其實好多地方都有得買,而且價格好參差,佢話最貴見過賣$125,而我買開的這間好似係$79,所以格價的時間都可以慳返,直接去買便可。
我去到店直接問了店員,她就取了Seche Vite Dry Fast Top Coat給我,店員還告訴我,因為面油乾的速度好快,建議我搽的時候動作要快。還有一個溫馨提示係這個面油很有可以用到一半就會凝結,因為面油乾透的速度真的比一般面油快。
買完+ + 介紹的Secho Vite Dry Fast Top Coat後回家研究過,完來這個品牌於外國是很有品氣,而它的產品更不會令指甲變黃,只係這一點已經更加值得一試。
自己試用了幾次,隨了有我喜歡好令的效果外,另一個我最滿意的地方是搽了Secho Vite Dry Fast Top Coat後,我唸都唔駛5分鐘就可以令到由上至下的甲油都乾透,平時用開個D 甲油好多時都只係面層乾,但底層還未真正乾透,削一不慎就會刮花,用了Secho Vite Dry Fast Top Coat就可以解決了這個問題,原來發現好野真係要同朋友分享。如果唔係我多口問+ +,我相信我仍然在尋找緊一隻好的面油...


沒有留言:

張貼留言