2010年7月20日 星期二

A56 Lemon Drop


上星期六去左發叔個花場,本來答應送一盤紫羅蘭給煩人,但係由出發到歸途已經完全忘記得一乾二淨,直至去到紅磡電話聽起,才驚覺大鑊完全唔得記左,而電話響起當然係問我攞花,由於我起發叔花場左挑右選先至選了兩盤,真係萬分的不願意割愛,但係答應了唯有忍痛分一盤給她。
本來約好了今天拎比佢,但昨天我亦送了一盤給朋友作為小小的禮物及鼓勵,再送埋最後一盤,咁我咪又只係剩下5盤,於是萬般不願意再送一盤出去,故決定放去花墟為她挑選一盤。由於我只知道得"花保"有這些特別品種紫羅蘭,我放工即刻去,但去到只剩下小部份花苗,開了花的亦只有幾盤,可以話係沒有甚麼可以選擇。正想離開之際,突然間醒起phoebe 之前提過花墟還有一間唔起眼的花店有這些特別品種的紫羅蘭,其實我唔知正確的location,所以亂咁行,但主真的保守,亂咁行都比我搵到囉
嘩!入到去又係勁開心,雖然品種不及發叔花場,但這間細細的花店售賣的品種真的算多,有些品種還做緊特價$100 ~ 4盤,其實第一眼已經睇中了A56 Lemon Drop,但我都好認真睇清楚其他的品種,最後,我決定了買A56 Lemon Drop,好再可以只買一盤$30。
我本來只係想啪A56 Lemon Drop兩塊葉,但係佢死都唔肯比我啪,仲話種到D 花枯左後會將盤花比返我,佢話佢要見證住盤花的成長,我咪話如果真係要見證盤花的成長,係應該由葉開始慢慢種,咁先可以見證著花的成長。
佢仲話我講嚟講去,平又唔比佢、貴又唔比佢!我話比,但係我要兩塊葉,點知佢話人地得個幾塊葉仲要啪佢兩葉,咁盤花咪光禿禿,仲寸我話喎,D 葉係佢D 手手腳腳,無理由啪左人地去喎!
最後,佢話唔要比返我,仲叫我遲D比塊葉佢種仲要落埋盤,等佢見證住佢成長喎!咁我咪答好囉,我諗住phoebe有幾塊超市品種紫羅蘭已經有根,我咪同佢講我話我會比盤8蚊葉佢,即刻笑死佢,佢話仲以為我會比個幾百蚊品種葉佢,佢話頂8蚊仲種乜鬼葉呀,然後拎$8出嚟比我叫我去花墟買盤比佢好過,仲話我8蚊葉都敢講出口話比佢喎
快D 睇下A56 Lemon Drop個樣係咪好清,清得嚟又帶D 黃色咁...



這盤花的花好搞笑,個質地好膠,而花瓣亦好硬淨

沒有留言:

張貼留言