2010年7月23日 星期五

Gift from Barielle

今次係由Barielle 送出的客貨裝禮物,用了Barielle這個牌子都有一段時間
自從第一次用過佢隻intensive hand treatment cream 後,我就開始不斷試用佢其他的產品

因為佢hand & foot cream 實在係太好用,我近排成日送這個牌子intensive hand treatment cream 給朋友,因為我都希望朋友可以試用到一些又好用、又平的產品
唉!有時一些好用的產品香港真係好少人認識,到被人認識又賣到超貴,所以我要起這個品牌未廣被人認識前,多些介紹給朋友

今次又係為左答謝我對Barielle 的支持,所以為我送上客貨裝的Professional Protective Hand Cream,雖然唔係好貴客貨裝好似係$88。但都要多謝Barielle 的安排,起我拎完這個禮物已經即時轉贈朋友,下面張相係我好耐以前買左客貨裝產品影低的相,平時買埋埋實在係太多,影完相試用完都懶得再post 出離,其Barielle 大部份的產品我都已經試用過,遲d 有時間再post 返出離同大家分享。

沒有留言:

張貼留言