2010年7月4日 星期日

冬瓜水

唔知點解大暑時要煲冬瓜水飲

上兩個星期已經想煲這個冬瓜水

記得細個時每逢大暑媽媽都會煲,所以每年只限大暑飲一次

咁係咪即係大暑當日先至可以飲呢?
我一向我行我素,我真係唔理你係咩節氣,想煲咪煲囉!

冬瓜水的的藥材可以於藥材鋪購買,多數都係已經預先包裝好叫"袪濕料"一包有晒所須的材料,再去街市買一塊冬瓜

這個湯水主要是袪濕,冬瓜性利尿 / 袪濕 / 排毒 / 清熱氣 / 解暑

有D 人會加塊肉落去煲,當湯飲

我記得媽媽煲個個只係藥材+冬瓜,所以唔加肉

天時暑熱三十幾度高溫下起個廚房煲野及洗這些材料,搞到個人大汗疊細汗
整好後成個人都濕晒...唔知咁搞一搞燃燒左幾多脂肪呢?
原來夏天是不宜下廚!!!
 
材料:
冬瓜去濕藥材:一般有燈心、土茯苓、蓮蓬、木棉花、赤小豆、炒扁豆、生熟薏米、川太片、澤瀉(有些會有荷葉)(指明煲冬瓜用的)

做法:
1) 冬瓜洗淨,切小件,連皮連瓤保留備用。
2) 袪濕料倒出沖洗灰塵,備用。(真係好多沙,記得用心洗乾淨D)
3) 燒一大鍋水,水滾下藥材先煲 30 分鐘,水滾後轉小火。
4) 再轉大火,下冬瓜,水再滾後再煲 30 分鐘即可。

媽媽話下次再煲,最好將個瓤 & 冬瓜皮切開去才放埋一齊煲 (方便食個冬瓜肉喎)
$15一包,所有藥材都有齊
由於趕住出街,一煲好就打開個煲蓋成煲湯影啦,張相仲有D 煙飄緊上嚟......

沒有留言:

張貼留言