2010年7月12日 星期一

Pekkle Flip Flop

星期六吹先生打電話通知我話Pekkle 已經出了新產品
真係激氣,明明人地星期五打過電話去問佢有無新產品,有答人地無喎
點知星期六又打離話有,今日出到去大部份貨品都已經沽清
我又要下次再去買過,不過無所謂啦,我成日都經過旺角
今次係我第一次買到pekkle 人字拖,雖然著住左對拖鞋會踩住左pekkle
但係除左對鞋時咪一樣見到佢
今次出人字拖個時間幾fit 我
因為近排經常腳痛,著人字拖可能都有d 幫助減輕痛楚
對人字拖比想像中貴$59,但鴨鴨fd 話價錢ok 喎,因為點都印左個pekkle 上去
對拖鞋著落都幾舒服,順帶一題拖鞋個size: 25cm 應該相等於7號鞋 (因為我自己著7號穿上後長度剛剛好)

沒有留言:

張貼留言