2010年7月24日 星期六

Anna Sui Rock Me 香水版

尋日Grace 問我用開咩牌子的香水,答佢現在用緊HUGO BOSS,其實我連香水都係會成日轉用不同牌子。

我同Grace 講用這瓶HUGO BOSS後會買Anna Sui,跟住佢問我係邊隻,我話係結他個個,其實我只係終於佢個packing,我根本都唔知隻香水係乜味!然後Grace話佢有多一set Anna Sui的香水版 (因為佢自己喜歡儲香水版),佢話係佢朋友送比佢,而佢自己之前又買左,所以可以豪一支比我。

今日返學佢一見到我就即刻送比我啦,嘩!即時勁開心,因為香水版比起客貨裝的香水更加可愛,Grace 多謝晒!

沒有留言:

張貼留言