2010年7月17日 星期六

重遊發叔花場

由於紫羅蘭實在太靚,我就好似仲左紫羅蘭毒咁,我同Phoebe決定再去花場參觀
Phoebe 本來想去其他花場參觀及購買,奈何其他花場是不准影相
最後我們決定了今天一起再到發叔花場,今次還邀請了Pinky 一起同遊
今日12:45左右出門口,因為身上無現金要去襟定錢,所以早了少少出門口,正因為咁所以決定搭小巴去紅磡,因為個的士站好遠懶得行過去,但係等了很久部部小巴都載滿客,正當我唸住行去的士站的時候,有一部吉的小巴駛過來,正! 又慳返的士錢來買花花...但去到紅磡火車站,見到下一班列車將會於13:24開出,我們約了兩點於粉嶺集合,心裏想會否遲到??好在最後我係準時2:00下車。
然後,我們轉乘的士到發叔花場,途中我提Phoebe要搽定驅蚊,因為上次一次車就見到一隻好大好大隻ge 蚊追住佢,佢話要上車先至搽喎,上了的士佢拎佢個茄紅素出嚟勁搽,個司機忍唔住問"係咪黑鬼油"我地答佢係茄紅素,佢叫我地下次要搽呢D 野唔好起部車上面搽,陣味好難散,期間個司機不斷用手掩住個鼻
而我就好勁啦,我咁惹蚊但係我乜都無搽,因為我出門口前已經祈禱,唔要比蚊咬,最後全日得主保護,全日都無比蚊咬過...
由於今次係第二次去發叔花場,所以我地一入到去第一件事係四圍行、四圍影相,一邊影相一邊挑選我想帶走的品種,但係我本身已經有5盤,所以今次決定只買兩盤,但係又花多眼亂,盤盤都好靚,盤盤都想種,本來上次想買個盤灰灰地色花我最後無買,因為實在太大盤,最後我選了以下的兩盤...
我本身有盤超市品種紫羅蘭,不知甚麼原因葉片生了啡色一點點,於是我比D 相發叔睇,向發叔請教出了甚麼問題,發叔話單憑相好難定斷,佢叫我下次再遇到同樣情況,應該帶盤花入去比佢睇睇...
今次去到發叔花場,向發叔請教為何紫羅蘭會因種植條件不同而花的顏色會有差異? 發叔解釋,原來係溫度及泥土的濕潤度的影響,溫度過高有可能令葉片長出啡斑點,而溫度過高加上泥土過份的濕潤會令長出來的花朵顏色有所偏差。如果根部長時間處於過濕的泥土生長會導致根部腐爛,植物枯萎

盤花上沒有no. 牌,好在Phoebe之前影相時影埋佢個no.,原來係S518+ (發叔話最尾個+即係代表盤花係十字花)

因屋企光線問題,第一張相先至係佢原來個色

這個係8號,但只有no. 未有名,十字花
買這個8號時,我地多口問分盤問題,發叔見我呢盤花可以再移植多兩盤,於是免費幫我地移植埋,仲送左兩盤泥比我地,發叔真係好人

發叔手起刀落,好快就起我個8號分割了這兩棵小苗出來

返到屋企見到這條葉不知甚麼原因,軟奶奶咁瞓底左,本來好想打比發叔問,但係太夜
最後經我多翻研究,係因為這塊葉係分割時都切了一刀,介付分離與連住之間,我見咁樣所以啪走埋佢


這片葉片係起S518+啪出嚟,因為上次發叔教完我地啪葉,我係完全做唔到,所以今次起發叔協助及指導下,我成功啪出這片葉片,因為唔好浪費,所以我唸住用佢插泥,但係袋泥放左起公司,唯有用水養住佢先...

其實這盤都好靚,我都好鐘意,但係我已經種了太多,所以我無帶佢走...

沒有留言:

張貼留言