2010年7月10日 星期六

靈修

搭入6月開始經歷主的愛
神的恩典真的奇妙,主真的眷顧著我,祂真的愛我,唯有祂 祂知道的的困乏,主籍著一本靈修書藉《主啊,我把這一天獻給祢》每天都同我講說話,主的安排讓我能每天都聽到主對我講一些好貼切的話及教導!
首先要由19/6/10開始講起,這天返SFM 最後一堂2:00課堂,上課地點:炮台山
當日落到屋企樓下已經13:10,剛剛望住部巴士離開加上非常塞車,平時13:10上車加埋塞車到達CWB 通常已經係13:40,因為上課地點遠了及巴士剛剛走了,不知就裏腦海閃過行去油麻地搭MTR,但當天腳痛持續,但心裏仍然堅持,一路行心裏想在這附近應該有一間售賣宗教書籍的書店,行左好耐都唔見,仲以為已經結業...
後來終於都見到這間書店,當時已經係13:25,我竟然衝左入去這間書店,其實當時我都唔知點解,我入左去不停望錶知道要離開,因為夠鐘上堂又唔想遲到。入到去書店都有打開過幾本書,但沒有想過要買,都係唸住轉個圈就離開,差不多轉完我想轉個個圈,我行到去一個售賣靈修書藉的書架,當時我停了下來望了一望,我隻手伸出去了取一本靈修的書《主啊,我把這一天獻給祢》我睇了兩眼然後放回原處,因為靈修書籍我都有幾本,唔想堆存太多類似的東西,然後我又拎第二本靈修書藉出來,心裏依然對《主啊,我把這一天獻給祢》有一種非買不可的感覺...唔知點解我就拎左去比錢,當時收銀處沒有職員,由於趕時間我主動叫個職員收錢 (平時的我係唔會主動咁做,因為怕羞嘛),離開已經差不多13:40,於是急步行去油麻地站。最後我都係遲到幾分鐘,但每堂開頭都係講廢話,所以無乜所謂
好了放學回家,從袋裏拎了這本書出來,其實都無唸過睇佢,其實我每晚臨睡前都會閱讀靈修書藉在加一章或者數節聖經,我初時都係睇返自己平時睇開個本靈修書藉。聖經都已經睇埋想瞓之際突然見到《主啊,我把這一天獻給祢》放了起枱角,突然有感動要睇埋佢,唸住都係得一頁,心裏想我唔再翻查聖經,睇完個頁就瞓...

只係短短的一段經文給了我一個好重要啟示...神給我的真係超出我所想所見,神為我預備遠遠超出我的預期,我確信,神會為我預備一切...

把基督的道理豐豐富富的存在心裡 (歌羅西書三章16節) 了解上帝的話語,並讓它豐豐富富地存在我們的心中,是非常重要的,我們必須明白上帝的話語,以便可以分辨我們所接受的忠告,是否會導致我們走向不屬神的理性、或是不合聖經的行為。

沒有留言:

張貼留言