2010年9月8日 星期三

Vitacreme B12 Regenerative Cream

之前見卓悅有得買Vitacreme B12 Regenerative Cream,因為這個cream起日本好出名,貪新鮮的我又想買來試,但我又未認真研究過佢有乜function,所以最後無買到。

到我研究完之後,因為又入了好多存貨,所以又係無買到。點知有一日行街街時見到sasa $198仲買一送一,於是貪小便宜的我都已經將我有好多存貨這個意念拋諸腦後,即時拎住呢兩枝去付款!

用了一段時間覺得皮膚好有光澤,至於保濕度單用佢就唔係好夠。
這個cream 咁平,真係估唔到sasa 會貼個防盜貼紙上去

沒有留言:

張貼留言