2010年9月4日 星期六

Tonkichi Tonkatsu Seafood 日式吉列專門店

幾年前我起世貿返工,舊同事Anita 因為過左target,所以請晒我地個department 去樓下日式吉列專門店食lunch,我第一次食已經覺得好好味,但係食一個lunch 要比百幾蚊真係好貴,而夜晚又成日見門口咁多人排隊,無乜耐性的我又點會等呢!所以自從個次我都無再食過。
上個月msn 同Grace 傾開邊度食日本野好味,我就二話不說講呢間,點知佢起openrice睇完又有興趣去食,所以我地唸住約班同學放學一齊去試下!
今日約左成班同學出嚟食飯,名義上去傾presentation,但實際上係去食餐勁美味的dinner,其實一個月前已經約Grace去食日式吉列專門店去食吉列豬扒、吉列蠔,但係又有其他同學病左所以一拖再拖,最後決定今日去食。
今日5:45pm就放學,我地放學後就急急腳衝去世貿,因為日式吉列專門店星期六及星期日不接受電話訂位,可能係佢好出名唔憂做啩!平時起openrice 都見到d 人話要排好耐先至可以入到去食,今日我地唸住早左放學都唔介意唸住6點幾就食埋晚飯,點知去到間鋪真係大開眼界,我地去到都未夠6點間鋪仲未開門,門口已經排了幾十人,排到我地已經無位了,於是Grace 留了電話,由於限時間進食,每枱用膳時間為1小時15分鐘,所以店員叫我地7點3再返去,於是我地各自己去行街街!
我地7點再起日式吉列專門店門口集合,都等了幾個字,但係個門口塞滿了好多好多等位GE 人。到我地食完走的時候門口依然係有好多好多GE 人等緊入去食...
一坐低Grace 就問食乜,我當然係無意見啦,因為佢d 炸野實在係太好味,佢地揀左一個三人set、一個二人set、炸軟殼蟹、刺身
三人set有吉列豬扒、吉列豬柳、吉列蠔、吉列蝦
二人set有吉列豬扒、吉列豬柳
套餐包任食白飯、椰菜 (如果大家有興趣去食,吉列豬柳及吉列蠔係必食,吉列豬柳的肉質比起吉列豬扒更為嫩滑,未食豬柳前覺得豬扒已經無得頂,嘩食埋豬柳,咁個豬扒要行埋一邊。炸物伴以沙律醬+芝麻醬來食,真係好味到暈)
初時只係拎左d 芝麻上枱我發表了少少有關present 的見解,到再有其他食物上枱,大家個目光即時去晒個d 美味的食物度,再無人講過個present d 野,到我地食緊個d 好好味ge 吉列蠔時cecilia 問乜今日唔係出離傾present咩做乜唔再講!我地個個都答個腦塞住左唸唔到,因為實在係太好味啦!最後成個晚上個個同學都話agree 左我提出的論點,就係咁我地原來唸住傾presentation 變左係出去食dinner。
今晚食飯比哩間餐廳搵笨,因為個set 係包白飯任食,咁我地一行7人,我地個兩個set 只係得5碗飯,咁我地問左白飯係咪任食,個職員答係,咁我地再叫佢比多兩碗,最後付款時見到單上收多了兩碗飯的錢,問返收錢個職員,佢解釋返係計人頭,所以額外兩碗飯每碗收取$15-->最唔底係我啦,我自己本身唔鐘意食飯,我只係食左好少飯,早知係咁我唔要碗飯,只係叫佢比個碗我算啦!今餐個個都食得好飽,平均每人都係$178,計落又唔係好貴,只係要等位比較煩咁早去到都要等個幾鐘...

手磨芝麻

磨碎後

再加上一些醬汁

芝麻混合了醬汁成為了我的秘製芝麻醬

appetizer: 炸軟殼蟹

雜錦刺身





最後用膳完畢,職員奉上的水果

沒有留言:

張貼留言