2010年9月28日 星期二

Nothobranchius rachovii ~ Day 2

今日係種魚的第二日,亦即係今日要開始餵D 蝦苗比D 魚苗食,真係模不著頭腦究竟係點餵,今朝又早了20mins 起身,目的只係想好好飼養我的小魚苗,今朝好開心一起身望下樽見到又多了兩條魚苗,現在total 有7條魚苗。每一日最開心莫過於見到自己種的植物及魚苗一天一天的長大,所以每當我見到這些小生命,我都會付出更多的愛心去照顧佢地。
今朝準備飼魚的時候,拎了中、英文版說明書出來睇下點餵,左睇右睇,完來中文版的說明書譯漏了一些重點...
講返餵魚先,經我多翻研究,我決定抽取1支針筒的蝦苗比魚魚食,但係我自己又有d 害怕會將蝦苗連同鹹水一同放入魚樽,魚魚會唔適應,好在今晚放學回家依然仲有7條魚魚起度,而魚苗仲長大了一點點,真係好開心!
我將d 蝦苗射了入魚缸後見到d 魚魚張開個口追住d 蝦苗來食,真係好得意! 可惜呢個情景好難拍下,如果唔係我實拍個video 同大家分享!

用針筒將蝦苗射入魚缸內


沒有留言:

張貼留言