2010年9月2日 星期四

Maybelline Pure Concealer

其實一直都尋找緊一個可以完全遮到我對熊貓眼的產品,所以每當有雜誌介誌邊隻產品遮得好,我就會心思思想試下係咪真係得。今次本雜試介紹Maybelline Pure Concealer見佢平平地 $59,如果唔好用都唔會肉赤,所以我就去買,點知搵左好多間萬寧或屈臣氏都無貨,而有得賣的地方都只有1號色,我自己試過1號色太淺色應該遮唔到我個眼圈,於是我又四圍去搵下個2號色來試試,最後我起起朗豪坊專門店搵到,見搵得咁辛苦色都無試就買左。

佢個質地好易推及好貼,經過長時間又無溶、又無起眼紋,就咁單獨用佢遮唔晒我個黑眼圈,所以我會再溝色,溝完色個效果會好些,但係都未如理想。如果只係想遮暗瘡印佢係絕對無問題,用個價錢去計這個Concealer都算唔錯!

沒有留言:

張貼留言