2010年9月21日 星期二

怕羞草~贈品續集

經過左一日,Yuki 已經放逐左佢盤有蟲的怕羞草,同娣姐講開呢盤有蟲的怕羞草,娣姐即刻話丟左去,咁我咪行返位同Yuki 講,佢又唔捨得,話由得佢放起個個位,其實我都有唸過個d蟲會唔會爬離個盤,如果係到時咪會好恐怖
到下午Yuki走過嚟同我講換泥啦,我聽到有D 驚訝,佢又話怕咁點解會換呢?原來佢叫左Susanna 幫佢換!唉今日要返學無帶到相機,如果唔係我就可以拍底成個捉蟲過程啦...
我問Susanna 你唔驚咩,佢好震定咁答我,大自然一定有o家喎...我只係去圍觀,因為我都怕,我主張佢唔搞我我唔會搞佢,所以圍觀比較適合我
Susanna好快咁於泥同怕羞草分開左,Susanna 一路整我一路問,你真係唔驚?佢話咁細條都睇佢唔到唔驚...
我拎起一株怕羞草起度睇,嘩!有一條不動聲色的蟲痴住起d 根度,我話比佢地聽,佢地個個都話睇唔到,仲話我對眼勁,其實係我配左副新眼鏡,所以睇野清楚左!佢地最後好認真都見到,於是我放低個株,又拎起另外一株,嘩又係有一條蟲痴住起d 根到,但今次條蟲就勁啦,識得爬o家,佢時而向上爬,時而向下爬,我真係好驚佢爬左落我隻手到囉
呢條蟲爬得咁勁,我係咁話相機呀,快d搵相機影低去,咁yuki 先至講peggy 有相機,明知佢有就一早拎入嚟,咁咪可以拍底個換泥過程嘛,呢條蟲爬得好快,要追住佢先至可以影到下面張相,大家落足眼力去睇下啦...
Susanna真係好認真咁幫yuki 整乾淨d怕羞草,連一些痴住起d 根一粒粒唔知係乜ge 野 (我地怕懷疑佢係蟲卵),Susanna好認真咁刮走去--->勁大膽
呢d 證據我當然比埋pinky 睇啦!pinky 一睇都話佢係一條蜈蚣我地兩個又走去同Susanna 講應該係蜈蚣,嚇鬼死佢呀
換完泥後Susanna話佢對手痕,其實我之前換完泥都有這個情況,相信係d泥土污jo,所以掂過之後對手會痕...

沒有留言:

張貼留言