2010年9月20日 星期一

怕羞草種子

今日Yuki帶左D 怕羞草種子返嚟比我,佢話一包有30粒每包$8,佢自己要左6粒剩下24粒比我同Peggy 分每人12粒喎,其實我一直都無督過d 怕羞草,人地好地地咁搞到佢縮埋一注好似唔係幾好,但今日玩過又覺得幾得意,所以我就即刻種左去,今次用的泥土當然又係發叔個d 泥,真係好好用又疏水,種乜都得,好快就要去發叔到托泥,因為我d 泥都用到得返好少...
Yuki話我知怕羞草的種子應該係就咁放起泥土上,但係我又唔係好放心,因為發芽後根部外露咪好易晒燶囉及根部爪唔實d泥,所以我決定將3粒放起泥土面,3粒藏於泥土,試下邊個方法會好些...

這些就是怕羞草的種子

其中3粒種子真係就係放左起泥上

沒有留言:

張貼留言