2010年9月20日 星期一

怕羞草~贈品

今日Yuki 比左D怕羞草種子我 & Peggy,因為我公司有花盆及泥,所以起公司種埋佢,起大家一齊玩緊的時候,Yuki 無端話佢買左一盤現成的怕羞草比Pinky,我問佢幾錢一盤,佢話一盤$5共有5株。我同佢講買現成的盤栽好多蟲家喎,佢又唔信我仲猛話無蟲,咁佢話無咪算囉,於是佢拎左盤怕羞草比我睇,佢話個盤底好污jo抹極都唔乾淨,於是我幫佢用我個水樽沖下佢,點知一沖就有條蜈蚣走出嚟 (其實我都唔知佢係蟲定係蜈蚣),大家見到佢都好驚,但係扮大膽的我當然係好冷靜咁叫拎相機影低佢啦!
有條蜈蚣咁得人驚,當然吸引左好多同事起度睇啦!我叫埋Almond 嚟睇,佢竟然唔驚仲話幫我地整走佢。我見Almond 都唔驚,我就緊係扮大膽,影完相之後我用牙簽將條蟲整左落去d 水到,我自己都覺得自己好大膽呀--->勁呀!!!
當Yuki 見到真係有蟲嚇死佢,佢仲同我講見完條蟲搞到佢對手痕到上手臂,到放工我地又拎盤怕羞草出來玩,又比我見到一條蟲喎,Yuki 叫我整走佢,佢話我頭先都唔驚快d 幫佢整走去喎,我當然係採取佢唔搞我我唔搞佢啦,話咁快條蟲就走返左入d泥土度lu...
當我再問Yuki咁d蟲點呀?Yuki 話我唔幫佢整走佢唯有繼續養住佢喎!!!


究竟佢係蜈蚣定係一條蟲呢?

沒有留言:

張貼留言