2010年9月4日 星期六

Pekkle 十字繡

相信讀完SFM 之後大家都好hea,grace之前問過我識唔識得買十字繡,真係失禮其實我對art 真係無乜天份,其本上我只係識畫火柴人 ,但係我個人又鐘意搞搞震,所以呢d手工藝ge 野其實我都買過嚟玩只係最終都係失敗,為便阻地方所以我丟晒lu...
Grace最後都自己研究到點繡,我知佢繡左好多個,估唔到最後佢都搵到一個pekkle 繡來送比我,平時見佢繡個d 細細個,今次繡比我隻pekkle 竟然咁大隻,真係開心死我啦
Grace 繡好後問我想張塊布做d 乜,因為隻pekkle 都幾大隻,做八達通套又唔得,所以我最後叫佢幫我將佢幫我車做一個有拉鏈的袋仔,個size 都幾大個有13x11cm,可以應用範圍都幾廣泛多謝晒!




正面

背面

沒有留言:

張貼留言