2010年9月26日 星期日

喜記蟹將軍

今日去左i Square 喜記食生日飯,今次係我第四次食喜記,隻蟹越食越細,今次隻蟹重1斤8両,每両$24咁隻蟹就盛惠$570,因為今次得兩個人食,所以隨左蟹要食細隻D,連其他食物都要叫少D,因為兩個女仔食唔晒咁多野,今次只係點了四個餸,最後我地都沒有食剩。
隻蟹已經無我第一次個時食咁好味,D 炸蒜蓉用了太多油炸,上碟時全部蒜蓉黏埋一起,同我第一時食個時每粒蒜蓉可以分開好乾爽已經相差甚遠,加上隻蟹炸得太耐,炸到D 蟹肉乾晒。至於薑蔥生蠔煲就蠔無蠔味
今次D 食物整體上都係唔滿意,而且服務欠奉,食到成碟都係蜆殼、螺殼都無人收,要叫個待應幾次先至幫我地換隻碟,仲要係收左我地隻碟收走左唔記得比返隻乾淨碟我地,叫佢比多一隻碗仔,都要叫幾次。
最搞笑係我地埋完單個待應先至同我地講有糖水送,單都埋完先至話有糖水送,真係慢幾拍喎!


小食


避風塘炒蟹

避風塘炒蜆

辣酒煮花螺

方便D 懶人夾來食,我將成煲花螺忟晒出嚟,拆殼後只係得返一小碗

薑蔥生蠔煲

木瓜糖水

沒有留言:

張貼留言