2010年9月27日 星期一

Nothobranchius rachovii ~ Day 1

尋日去食生日飯,起度等緊人行自己行左去logon 見到有一個好得意的玩意,我自己企左起度望左好耐,越睇越興奮、越睇越想買,但又夠鐘去食飯,唸住食完飯至帶佢返屋企,點知食完飯後,i square 間 logon 岩岩關門,為左可以帶到呢個咁得意ge 種魚玩意返屋企,於是我地急步行左起harbour city logon,最後都帶左佢返屋lu,真係好新奇刺激。呢個咁得意ge 玩意價值$88。
我地起harbour city 自己研究點玩,有個sales 行埋嚟教我,個sales 都稱呼這個玩意為種魚,真係好得意只係將一包泥倒入d 水到等就可以種到d 魚仔出嚟,個sales 教我可以用水喉水代替礦泉水,只要將水喉水放於室溫4小時後 (目的是要除去水中的氟) 便可以種植!sales話呢d 係鬥魚,養到去兩星期要分開去養,如果唔係最後只會不斷打架直至只剩下一條。
sales 話兩星期後如果係雄性魚個身會有顏色,如果係雌性個身係沒有任何顏色!雄性及雌性可以一起餵養,並可以繁殖,這些魚的壽命為兩年!
我今朝早6:50am 就起了身,目的是要好好種植魚苗,魚苗一般要2-96小時孵化,嘩!今晚返到屋企(只係過了13小時) 已經種到5條魚苗lu...但係跟住我就好頭痕,究竟係點樣餵d 魚苗食d 蝦苗呢?
隨包裝內有一個原裝的英文說明書及一個由citysuper 翻譯的中文版說明書,但中文版譯得唔係咁好,所以我都係拎係個英文版本起度跟住做...




條魚養大左就會係咁ge 樣

打開蓋內所有的用具


種植魚苗的泥土,因為距離個有效期好近,所以我急不及待要種魚

將魚苗及泥土倒入水中後

種蝦就要加一平茶匙鹽拌混於水中

拌混後的鹽水

蝦苗

黏住起匙的蝦苗將被我毀滅

英文版說明書

中文版說明書



魚苗


蝦苗

沒有留言:

張貼留言