2010年9月4日 星期六

BCT birthday gift

踏入生日月,不斷收到好多不同的生日優惠,起8月尾已經收到BTC send 比我的e-card,我轉用BTC 大約3年,往年生日只係收到e-card,估唔到今日收到e-card 之餘仲有一份birthday gift 送喎,我今晚開信箱見到BTC 個信封面寫住Happy Birthday,初時仲唸佢咁無聊寄左e-card 都未夠,仲要寄埋生日咭真係唔環保!
點知我打開個信封見到有一封信釘住一些東西,於是睇完封信即時睇下送d 咩比我先,完來係兩張鴻福堂$10 的現金券。真係估唔到強積金公司都會送生日禮物比我喎!

沒有留言:

張貼留言