2010年9月17日 星期五

和三昧

今日約左Grace 齊去慶祝我地生日,真係好有緣我竟然可以認識到一個同年同月同日出世的朋友,我地相約今日上完半堂English class 之後就一齊去和三昧食鐵板燒慶祝生日。
因為和三昩起東角中心,我地行左去東角X唸住搵LIFT 搭,但係行左一個圈都搵唔到,於是就打電話去間餐廳個正確位置,聽電話個個人真係九唔搭八,佢話我知係起SOGO 隔離,又問我個位置,但係佢唔識得教我行,好在我地最後都搵到...
今晚真係好感恩,遇到一個好nice 的廚師,佢叫輝哥,佢知我地要影相,所以將所有食材都放起我們面前,讓我們任影,佢見我地顧住影相無時間食野,於是又放慢上菜的時間,最後我地用了3個小時才完作我們今晚的晚膳!
和三昧的食材好生鮮,食到我嘩嘩聲!Grace 有citi bank 白金咭,所以有9折埋單每人平均消費$700。咁好味抵晒...


海膽豆腐

鵝肝多士~鵝肝入口即溶,但我這塊有少少根...

響螺

大蝦 & 貝柱

大蝦頭~起個蝦頭入面d 蝦膏燒到有正,濕濕地咁又唔硬

燒鮑魚 & 銀鱈魚

沙律

Fried vetegtables

螺尾~味道似豬肝

Fried garlic

A4 和牛

美國牛肉薄燒 ~ 係廚師輝哥特登配合我地慢動作燒,所以先至可以影到成個過程,因為慢動作燒,所以塊牛肉會好熟


Fried rice

Fried rice ~ take away

麵豉湯

漬物~圓碌碌個條野唔知係乜嚟呢,入口好似花旗參咁GE 味,味道都幾得意

芝麻 & 綠茶雪糕 ~ 芝麻雪糕勁好味呢...

呢個就係個廚師輝哥張咭片,下次再去食我都會book 返佢,因為佢真係好nice


沒有留言:

張貼留言