2010年10月15日 星期五

Red Chimneys Restaurant 紅煙窗餐廳

近來想享受人生,樣樣都試下,所以成日上網搵下有無邊d餐廳出名又好味,無意中比我見到恒豐酒店~紅煙窗餐廳有個燕窩buffet,見到好多人都話又抵食又平,仲有movenpick 雪糕,淨係食雪糕都抵啦!所以我唸都無唸就打電話去book位。
限時3小時由6:30-9:30,大約6:40去到恒豐酒店,見到酒店的環境比較舊,初時無乜人,到大約7點幾成個餐廳都坐滿了人。
今日食到好飽,總算可以回到本!好在早到一開始食左2隻燕窩西京燒薯蓉焗帶子,等了個幾鐘都無再出過,好在最後飽到嘔的時候見佢再出,我又再食多3隻,實在係大好味其實想再食,但係好快就比人拎晒。
長腳蟹都幾鮮甜我都食左十幾隻,生蠔實在係大細隻無乜興趣食得3隻。個冬陰公湯真係好辣,我咁食得辣都覺得好辣,煩人仲寸我話我原來仲有味覺添
movenpick 有9種味道,平時起超級市場都見唔到有咁多款味道,今次我一次過試左6種味道,movenpick 的雪糕真係好好味,唔怪得知佢可以賣得咁貴啦...

燕窩西京燒薯蓉焗帶子



冬陰公湯 ~ 好辣及好濃蝦味

cake 就得呢幾款,但係又幾好味喎








沒有留言:

張貼留言