2010年10月22日 星期五

無聊玩意

自從捐完血之後我就日日都頭暈暈,今日仲嚴重到突然間撞左落個櫃到,好在無人見到,因為唔係好舒服,原定的放工shopping 改為回家休息。
返到屋企抖完之後已經無咁暈,所以又玩下我個新玩意!

因為呢個新玩意須要使用熨斗,我都係靜靜雞拎入房關埋門玩,費是比媽媽見到鬧我!用完個熨斗放返起原位,我老豆問我你搞乜鬼?尋日又用熨斗今日又用,用完又就咁掉起度又唔放返好!hehehe 我話有個新玩意呀,等我仲以為你咁多衫熨添!我返房拎個我新玩意比佢睇,你睇下幾得意!

我老豆問我咩嚟?完全睇唔到係d 乜,我起度笑佢,佢拎住個鴨頭左調右調都放唔岩個位,跟住佢自己睇唔明就問媽媽呢個係咩嚟,媽媽答公仔囉,個隻日本公仔呀!唔通媽媽唔知pekkle 係隻鴨?老豆又話邊係公仔呀?然後又自己拎住佢左擺右擺,今次仲勁同媽媽講呢個野應該係咁擺 (將pekkle 倒樹衝),真係笑鬼死我,媽媽又睇唔過眼都話公仔咯掉反轉呀

最後我老豆叫我開估,我將佢放起電視機頂個d pekkle 旁邊,佢終於都睇到,仲話咁樣放埋一齊就有d 似啦! (根本就係好似,係佢自己睇唔出咋嘛)

沒有留言:

張貼留言