2010年10月29日 星期五

Macau tour ~ Dinner

睇完精彩的水舞間約6:30pm,我地就乘免費車去碼頭,再轉搭免費車去星際酒店,Daisy 之前有同我地講過今晚去蘇浙滙~上海菜。我只係知道跟住Daisy 就一定唔會食d普通餸菜。

今晚返屋企上網check 原來蘇浙滙酒家榮獲「米芝蓮指南」一星級別餐廳。
我地去到蘇浙滙酒家約7:30pm,Daisy的家人已經點好菜食住等我地,我坐低食的第一道菜係醉蟹。我之前只係聽過醉蟹係上海菜,但係從來都無食過,因為好多人話醉蟹係生,整得唔好會食到生蟲...嘩!真係好好味,原來醉蟹係好味到咁,唔知香港有無得食呢!但係醉蟹都唔平接近$400,我都唔理得咁多,咁好味生蟲就生蟲啦

之後再上個d 菜式都好特別,今晚最貴ge 一道菜係清蒸鰣魚,只係得半條魚,就咁睇條魚唔覺得佢有咩特別,但係當我知道佢個價錢真係大嚇一驚,半條魚都接近$600,我慢慢咁品嚐這道超貴的魚魚...最搞笑係個待應話條魚個D 魚鱗都食得喎,我叫煩人試下係咪食得,佢話無可能吞佢落肚喎--->即係魚鱗食得係搵笨...

Daisy個老公一定覺得我好得意,佢話我同Daisy好似乜都影一餐,我係連個生果盤都影得一餐!

成個trip 我只係用左$200 玩老虎機,及$73買雜誌,多謝Daisy請我食一餐咁美味的dinner...由於成個trip 好緊密,無時間買手信,我同煩人無book 酒店,最後我地同daisy 去玩左兩個鐘老虎機之後陪埋佢返酒店,我同煩人就搭12:30am 船返港,返到屋企已經2:30am...
新口岸友誼大馬路星際酒店6樓
醉蟹 ~ 仍然回味中,蟹膏好黏又有少少un,啖啖的酒香,真係好好味
素伴鮑魚
寶塔千層肉 ~ 底層係好爽脆的荀,都幾特別
蘇浙招牌樟茶鴨 ~ 第一次食咁好味的樟茶鴨,煙薰恰到好處,同埋肉質好嫩滑,唔似平時食開個d 樟茶鴨薰到又乾又un
清蒸鰣魚 ~ 超貴ge 魚只係得一面,成條魚連埋魚鱗一起蒸,所以見到條魚凹凸感
牛肉 ~ 牛肉已經滲透了辣味,好辣的我覺得正
鱔糊
魚頭湯

魚頭湯湯渣
蘇浙小籠包
小食~菜甫
生煎飽
豆苗
生果盤

沒有留言:

張貼留言