2010年10月25日 星期一

拼豆 ~ Pekkle

今次拼左第二個動作的pekkle,而pekkle 個頭亦被我執過下,至於身形方面終於都變回肥版pekkle lu...
本來星期六已經拼好,因為白色膠珠唔夠 (欠廿幾粒),所以今日放工走去MK 買一包膠珠回家,拼埋個pekkle個身,點知動作太大,整散左pekkle 個頭,於是我求其砌返去,又或者係因為咁啦,我自己覺得pekkle 個頭比星期六拼好時更加可愛
拼好係急不及待想熨好去,又想神不知鬼不覺咁去偷個熨斗入房玩,點知又比我老豆見到,即時話我又起度搞搞震hehehe...好啦!見你又話我咁我今日自己放返好個熨斗!

沒有留言:

張貼留言