2010年10月8日 星期五

蛀書蟲

平時翻閱D 好耐無用過的舊書,起無意識下總會被突然爬出來的蛀書蟲嚇親!
蛀書蟲又名衣魚,屬於纓尾目...
呢D 蛀書蟲好醜怪,平時我見到佢我只係採取敵不動我不動,敵動的話我會回避佢囉。之前同Phoebe 講開蛀書蟲,叫我再見到影低比佢睇,我真係有機會見到佢,仲要企定定比我影喎!
今次見到呢隻蛀書蟲算係細隻,我之前見過幾隻仲大隻,老老實實我就真係唔夠膽殺死佢,所以我會比佢走左去就算 (眼不見為淨嘛),我相信我應該養左好多隻蛀書蟲!



蛀書蟲的成長過程

被蛀書蟲蛀過的notes,我唸我養個d 蛀書蟲都幾大食,你睇下蛀到我d notes 幾誇張!其實呢份都係小野,之前我見過個d仲誇張,但係我丟左lu 所以無得記錄低...

沒有留言:

張貼留言