2010年10月29日 星期五

Macau tour ~ The House of Dancing Water

時間過得好快,轉眼間已經起澳門遊覽了幾小時,又係時間準備睇水舞間,今次買左$680的門票,用CITIBANK 有85折,折合HKD578。因為我地係去到新濠天地才購買門票,所以可以選擇的位有限,原本係想買$880的門票,最後因為無得揀所以...

我地坐第5行,成個表演偶爾都會比水整濕,但係唔緊要啦,個表演咁精彩都值得。

今次個表演真係令我大開眼界,我睇完之後即時覺得絕對值得我再去澳門睇多一次,但係唔知仲買唔買到門票呢?

於短短的個幾鐘內,我睇到好多好驚演的表演,但這些表演又真係令我拍案叫絕!實在係精彩,特別係電單車表演個幕!

由於會場不可以開閃光燈拍攝,煩人部相機又比我影到無晒電,所以起水無舞間下半部份影個D 相己經係用返我自己部相機,所以下半份個D 相係明顯好暗及睇得唔清楚!我自己部相機個光圈係2.8,依加D 傻瓜機個光圈已經有1.8,係時候搵過部好少少的相機lu...

這個表演睇到我眼定定又心驚驚,因為dancer 倒轉左然後仲要起度將d 人拋來拋去
最搞笑係呢度,個小丑無端端走去第一行打前面d 觀眾,估唔到個觀眾打返個小丑喎
架單車好得意
最驚險的電單車表演
去到這一幕已經接近表演的尾升...

沒有留言:

張貼留言