2010年10月8日 星期五

Amber flush rose

紅網紋枯後,我想買多一盤盤栽種,而我心裏已經揀好種甚麼,就係迷李玫瑰,星期四晚我已經撲左去花墟買,但行完成個花墟都搵唔到迷李玫瑰。於是我好灰心咁離開。
星期五放工後我又走去花墟買種子,最後竟然比我搵到迷李玫瑰,仲要係我最愛的香檳金。店員話係荷蘭品種,我心唸荷蘭品種好似高級些,應該沒有贈品啩?? 最後都比我見到有小小贈品,但係我的速度不及贈品飛行的速度,所以我影唔到佢添...
呢盤花$48共有四個花蕾,如果可以繼續種得到的話咁都OK,如果唔係盤花就好貴lu...
買到這盤玫瑰花後我再上網搜集一些種植資料,原來玫瑰花很難種,希望我可以種得佢好好地啦!






沒有留言:

張貼留言