2010年10月29日 星期五

Macau tour ~ sightseeing part 1

我自己幾鐘意澳門這個地方,於繁華的鬧市中夾雜著充滿著古典及歐陸式的風格的建築物,去過幾次澳門都無想過會影低這些建築物,或者係我近來我喜歡影下生活中的每一個回憶罷!(其實我今次去Macau 影左三百幾張相,但係每篇blog 只可以post 20張相,所以我揀了一些等別d 的相片post 出來)

由新葡京步行去新馬路,第一個見到的景點就係澳門郵政總局,我今次係第一次衝入去這間郵政局,本來係想買幾套郵票做紀念,最後係無一套我喜歡...
起郵政總局對面係民政總署,我見有好多人拎住相機行入去,我又係唸都無唸衝左入去至算,完來入面有一少部份係對外開放,但係無乜野睇,只係民政總署個外貌好靚而吸引左我入去。
食完lucnh 我地就由福隆新街往新馬路方向行返去澳門個地標大三巴,見到仁慈堂,因為搭船睇見本旅遊書就有個地方有個仁慈堂博物館,我行埋去睇過完來仁慈堂現在係一個政府部門主要做筆跡確認。

我又唔甘心明明本書寫住有得參觀於是我四圍望,終於都比我見到起仁慈堂側係有一個門口入去參觀,但係地行過去時正值食飯時間所以暫不對外開放,走ge 時候己經遺望左要返返入去參觀了。
仁慈堂博物館開放時間
星期一至六10:00-13:00, 14:30-17:00
星期日及公眾假期休息
因為我地唔係好熟澳門的街道,所以下一站己經去搵哪吒廟,或者這個景點大家都好少聽過,位置於大三巴後面,我並非想朝拜偶像,只係想行近D 睇下間廟宇入面係點,但係間廟ge 人都唔友善見我拎主相機影相起度"啤"住我嚇到我即刻走人
離開哪吒廟我地向前行,行返去澳門地標大三巴
於大三巴右手旁有個公園,行入少少就係澳門博物館
入場券,入場費MOP15
博物館內的展品
聖價比優號葡萄牙高幫帆船
爆竹業展品
爆竹招紙
這是什麼東西?ANS:蘋果第二代電腦
攝於離開博物館
離開博物館,由三樓展廳離開有一條通道通住大炮台花園
炮台花園對出的境觀
於大炮台公園見到有個荷花池,近來鐘意花花,所以都影抵佢
參觀完澳門博物館都已經唔知下一個景點可以去邊,於我地坐低左唸住睇下本書,但又時間所以,已經去唔到賽車博物館,煩人話無時間家啦,唔好再睇書啦,起度行幾步又係一個景點,仲睇乜鬼,就係咁我地又啟程再去觀光。
利瑪竇神父
準備離開大三巴旁的公園,見到有好多遊客影利瑪竇神金像,我又唔執輸影埋一份

離開大炮台公園,我地亂咁行行到去呢個地方盧家大屋,見到門口有個對外開放時間的牌,於是我就好奇走入去睇反正又唔駛錢,這個大宅入面好古典,有清涼入到去的感覺好舒服。
盧家大屋門外這個大宅好高
個屏風好靚
於盧家大宅內有兩個展覽,其中一個係雕刻葉片,真係好難想像一片乾了的葉片竟然可以雕刻到圖案,而售價咁貴值唔值就見人見智。

沒有留言:

張貼留言